Volwest Group у трійці лідерів серед продуктових мереж України за кількістю магазинів

21 Лютого 2018, 11:45
2342

Дослідницька компанія GT Partners Ukraine підготувала черговий звіт про ринок рітейлу України. Тепер в центрі уваги: ​​лідируючі FMCG-мережі країни за кількістю магазинів. 

Вже не перший рік два верхні рядки в топ-10 продуктових мереж займають беззаперечні лідери українського FMCG-ринку: АТБ, що розвиває однойменну мережу дискаунтерів (910 магазинів по даним GT Partners), і Fozzy Group (535 об’єктів), що управляє мережами Сільпо, Фора, Thrah !, Le Silpo, Favore. Причому АТБ тільки нарощує відрив від решти «пелетону»: за рік концерн зі штаб-квартирою в Дніпрі відкрив 78 торгових точок, знову ставши лідером за цим показником. Fozzy поповнилася 35 об’єктами. Обидві мережі в порівнянні з 2016-му уповільнили темпи зростання: в позаминулому році АТБ відкрило 111 магазинів, Fozzy – 59.

Третє місце в топ-10 продуктових мереж України за кількістю магазинів займає волинська компанія Volwest Group (бренди Наш Край, SPAR). Причому і від пари лідерів, і від переслідувачів її відділяє солідну відстань. Але є один нюанс. На відміну від переважної більшості інших FMCG-рітейлерів, Volwest воліє розвиватися по франчайзингу. Тобто правильніше говорити, що не всі 243 торгові точки належать або управляються компанією зі штаб-квартирою в Луцьку, а про магазини, що працюють під брендами, які Volwest Group розвиває (Наш Край) або іншим чином просуває в Україні (SPAR).

Причому луцька компанія також не боїться експериментувати: впроваджує нові формати супермаркетів, і чи не першою в країні починає пропонувати потенційним партнерам можливість працювати за принципом зворотного франчайзингу.

У топ-10 продуктових мереж налічується ще чотири компанії, які подолали плану в 100 торгових точок: Львівхолод (бренди Рукавичка і Під боком – 130 магазинів), ЕКО маркет (114), Делві (109), Брусничка (101).


 

 

 

 

Коментар
26/04/2024 П'ятниця
26.04.2024
25.04.2024