Відтінки піару, поради та призи: у Луцьку провели Зимову школу Public relations

06 Березня 2018, 17:11
Випускники і організатори Зимовї школи Public relations 2146
Випускники і організатори Зимовї школи Public relations


Учасники Зимової школи Public relations освоїли тонкощі комунікації зі ЗМІ та прийоми взаємодії з громадськістю.

Навчання провели впродовж тижня, з 26 лютого по 3 березня. Організували тренінг Бізнес-академія практичного менеджменту PMBA та медіа-холдинг CID MEDIA GROUP.

15 фахівців, які працюють у галузі зв’язків з громадськістю, поділились досвідом та цінними  порадами з учасниками школи.

Спікери розповіли про різницю між піаром і маркетингом, важливість історії у просуванні продукту, розмаїття інструментів SMM. Частину занять присвятили темам особистісного розвитку, написанню прес-релізів та організації прес-турів. Особливо учасників зацікавили теми політичного піару, виборчої кампанії та відтінків Public relations.

Помічник народного депутат України Степана Івахіва Денис Пятигорець розповів, що чорним піаром займатися не варто. Подібну тезу висловила одна зі спікерок Тетяна Сомова.

«Коли мені кажуть, що чорний піар теж піар, я запитую: відрізана нога теж нога?», − зауважила PR-консультант Тетяна Сомова.

Впродовж навчання учасники школи поповнили свою базу корисних контактів, отримали цінну інформацію та отримали призи. Світлана Лончук із Шацька під час одного з занять виграла два квитки у кіно. У конкурсі на кращий прес-реліз вона здобула можливість безкоштовно відвідати один з тренінгів у Бізнес-академії практичного менеджменту PMBA.

Одна з школярок Анастасія Тумік розповіла, що давно цікавилась темою піару і дуже зраділа, коли побачила оголошення про навчання.

«За короткий проміжок часу люди поділилися з нами реальним досвідом, а не сухою теорією. Ми, в свою чергу, маємо навчитися переносити цей досвід на свою сферу діяльності. Школа піару мотивувала мене розвиватися та не боятися братися за нові проекти, а ще я б дуже хотіла спробувати попрацювати прес-секретарем», − стверджує Анастасія Тумік.

У останній день навчання всі учасники Зимової школи Public relations отримали сертифікати.

Район.Луцьк не залишився осторонь заходу та підготував для читачів п’ять цінних порад спікерів школи піару.

«Цитата – це обличчя. Обличчя – це довіра. Довіра – це відповідальність. Відповідальність – це репутація. Репутація – наше все», − керівник мережі ЗМІ Район.in.ua Наталія Пахайчук.

«Мрійте, бо все в житті починається з мрії», − член Ради директорів VolWest Group Олег Рабачаускас.

«Не варто недооцінювати опонента», − помічник народного депутат України Степана Івахіва Денис Пятигорець.

«Володійте часом і мистецтвом планування», − PR-консультант Тетяна Сомова.

«Будь-який захід врятує шампанське», − прес-секретар ТРЦ «ПортCity» Анна Єкименко-Поліщук.

«Просіть у дизайнера всі формати та матеріали бренд буку», – дизайнер Дмитро Авраменко.

«Секретар не може сказати «без коментарів», – речниця Управління СБУ у Волинській області Іванна Поліщук.

 «Обирайте спікерів, яких можна «кинути під танк», – прес-секретар прокурора області Наталія Мурахевич.

 «Людям простіше написати нам у Facebook, аніж викликати «102»», – прес-секретар Патрульної поліції Волині Ольга Бузулук.

«Хочете, щоб бюджет запропонованого заходу для вас знизили? Відмовтеся від пропозиції 2-3 рази», - керівник регіонального прес-офісу «Приват-банку» у Волинській області Влада Жорняк.



Організатори Школи Наталія Пахайчук (ліворуч) і Тетяна Репницька (праворуч) з Іриною Козік
Організатори Школи Наталія Пахайчук (ліворуч) і Тетяна Репницька (праворуч) з Іриною Козік







 

Коментар
25/04/2024 Четвер
25.04.2024
24.04.2024