Їдальня за 25 днів: «Кромберг енд Шуберт» годуватиме працівників як у ресторані
На луцькому підприємстві «Кромберг енд Шуберт» провели ребрендинг старої їдальні за 25 днів.
Урочисте відкриття та перерізання червоної стрічки відбулося у вівторок, 3 квітня.
У приміщенні зробили ремонт на кухні, у залі, замінили обладнання та встановили додаткові каси для осблуговування, модернізували інтер'єр та оновили меню, а також провели ремонт вентиляційних систем. Термін, за який виконали ремонт та оновлення їдальні на підприємстві, дуже короткий – 25 днів.
Під час того, як ремонтували приміщення, на підприємстві було встановлено дві тимчасові кейтерингові зони, де працівники могли розігріти принесену з дому їжу, а також придбати сендвічі, круасани та гарячі напої.
Як розповіла PR-менеджер «Кромберг енд Шуберт» Тетяна Сомова, на підприємстві виникла потреба в модернізації не лише інтер’єру їдальні, а й взагалі зміни самої концепції.
«У нас невелика обідня перерва – лише півгодини, і велика кількість людей! Людина має прийти, вибрати страву, розрахуватися, дати свій чіп, за яким пробивають знижку за обід. На це все треба час. У нас було лише дві каси і, відповідно, були довгі черги, а зараз маємо чотири каси. До речі, Романа Хорзова (волинський ресторатор, – ред.) запросили до процесу модернізації, адже керівництву підприємства дуже імпонує його клієнтоорієнтований підхід, у центрі якого відвідувач», – додала Тетяна Сомова.
Відомий волинський бізнесмен, ресторатор та бізнес-тренер Роман Хорзов розповів, що меню їдальні щодня змінюватиметься, при чому як у денну, так і в нічну робочі зміни працівників. Із його слів, за проект його команда взялася з великими амбіціями, адже їдальня впродовж 10 років, ще з того часу, як відкрився завод, не зазнавала змін.
«Із того часу їдальня не зазнавала реновацій, хоча багато трендів змінилося як в кулінарному, так і в технічному планах. Саме тому ця реконструкція стала наразі! Я радий, що мені, як сказали – одному з трендових рестораторів міста, запропонували долучитися до проекту. Думаю, що я виправдав сподівання замовників реконструкції їдальні. Ми об’єдналися, зробили такий конгломерат із «Короною Вітовта». Сьогодні ми будемо слухати фідбек від чотирьох тисяч працівників. Багато ми працювали й по меню – не рубали шашку наголо, а зробили те, що люди любили. У цієї їдальні був хороший та позитивний імідж в тому сенсі, що меню дуже радувало працівників. Ми залишили основу, а завдяки творчій роботі й досвіду залучених спеціалістів ми розробили деякі нові позиції та комплексні рішення. В основу були покладені такі зрозумілі критерії, як калорійність (не менше 1 тисячі кілокалорій), ціна та асортимент. Всі ці пункти ми витримали. Люди оцінять», – наголосив ресторатор.
Щодо стилю їдальні, то, як зауважив Роман Хорзов, враховуючи специфіку, були встановлені лофтові стелі, неонове освітлення, а також додано трохи теплих тонів.
«На розгляд керівництва підприємства ми представили два технічних і дизайнерських рішення, і обрали більш теплий варіант із деревом та зеленню, щоб проект більше нагадував ресторан, ніж їдальню», – резюмував він.
Співвласник ресторану «Корони Вітовта» та власник їдальні на «Кромберг енд Шуберт» Ігор Тимощук зазначив, що спільно з керівництвом підприємства було вирішено підняти стандарти робітничої їдальні на вищий рівень.
«Ми сподіваємося, що в їдальні буде збалансоване все: і якість продукції, і асортимент, і сервіс, й атмосфера. Найголовніше те, що зітруться всі старі радянські стереотипи, що робітнича столова – це щось сіре, буденне та несмачне. Також сьогодні хотілося б згадати, що будь-яке підприємство, як годинниковий механізм: якщо немає однієї деталі чи вона не працює, то годинник зупиняється. Зараз дуже популярно говорити якесь кредо чи гасло на кожному підприємстві, тому ми взяли собі кредо з відомого радянського фільму «Афоня», де він сказав: «Відсутність скарг з боку населення – найкраща нагорода за нашу працю!», – мовив Ігор Тимощук.
Зі слів Ігоря Тимощука, відносно невисока ціна на страви зумовлена тим, що усі комунальні послуги сплачує не їдальня, а сама завод. Щодо вартості ремонту приміщення, то, як він підкреслив, ребрединг їдальні за 25 днів вартував два мільйона гривень.
Фінансовий директор підприємства «Кромберг енд Шуберт Україна» Олександр Шаварський наголосив, що підприємство пропонує дотації кожному працівнику на харчування в розмірі 30 гривень за зміну.
«Це означає, що за комплекс страв потрібно буде доплатити лише шість гривень. Людина обирає страв, наприклад, на 30 гривень і використовує знижку, яку пропонує завод. Для 90 % працівників харчування у їдальні буде безкоштовним», – наголосив він.
Після завершення офіційної частини керівництво та працівники підприємства, команда проекту дегустувала страви та напої.
До слова, цінова політика їдальні:
- Булочка (в асортименті) – 4 гривні.
- Кекс – 6 гривень.
- Солянка домашня (280 грам) – 13 гривень.
- Капустняк (300 грам) – 10 гривень.
- Риба в маринаді (60 грам) – 10 гривень.
- Сосиска смажена (70 грам) – 9 гривень.
- Зраза куряча з шинкою та сиром (110 грам) – 14 гривень.
- Гречка відварна (150 грам) – 4 гривні.
- Салат «Грецький» (110 грам) – 14 гривень.
- Огірки з кропом і часником (100 грам) – 7 гривень.
- Салат «Класичний із куркою та грибами» (100 грам) – 11 гривень.
- Салат «Апетитний» (100 грам) – 7 гривень.
- Салат «Овочевий мікс» (100 грам) – 9 гривень.
- Сметана (150 грам) – 9 гривень.
- Кефір (150 грам) – 4 гривні.
- Сік (200 грам) – 5 гривень.
- Кисіль (200 грам) – 2,50 гривень.
- Компот (200 грам) – 2,50 гривень.
Наталка ВОСКРЕСЕНСЬКА
Фото і відео авторки
-
Сьогодні
-
Завтра
-
Незабаром
Коментарі