Відомі українські бізнесмени поділилися секретами успіху

10 Квітня 2018, 15:19
13846

Кожна історія успіху унікальна, проте обмін досвідом ефективної побудови бізнесу допомагає краще адаптуватися до мінливих умов.

Під час лекції НВ «Правила бізнесу.  Як стати першим у своїй справі», що відбулася 3 квітня, лідери ринку поділилися принципами роботи, – пише «Новое Время».

Голова правління Райффайзен Банк Аваль Володимир Лавренчук проаналізував свій 35-річний досвід роботи в банківському секторі і прийшов до такого висновку:

«Існує два чинники, що допомагають стати успішним і змінювати світ. По-перше: момент усвідомлення таланту і навичок значно важливіше, ніж сам талант. По-друге: опинитися в потрібному місці в потрібний час і правильно зловити момент».

Співвласник Ukrainian Beer Company Group Ігор Гуменний робить ставку на цінності й унікальну корпоративну культуру, відповідно до якої підбирає команду.

«Робота - це захоплива гра, - вважає Гуменний. - Уявіть, що ви знайшли роботу, де, немов у дитинстві, не відчуваєте втоми, оскільки робите те, що приносить задоволення. В нашій команді 5,5 тис. осіб, і, звичайно, не може бути так, щоб всі були щасливі. Достатньо, щоб подібними емоціями вібрували 5 % співробітників. Решту ми навчаємо. Як правило, зі студентської лави».

Співзасновник Нової Пошти В'ячеслав Клімов відзначив, що саме стратегічний принципи, на яких будується компанія, допомагають переживати турбулентності на кшталт обшуків або появи нових гравців на ринку.

«Один з ключових принципів - концепція логістичного супермаркету, - каже Клімов. - Це означає, що компанія ставить завдання робити не один сервіс, а ланцюг, що дозволяє міцніше тримати клієнта. Під час недавніх обшуків нас врятувала шалена лояльність клієнтів».

Президент холдингу KM Core Євген Уткін зізнався: «Девізом нашої компанії було: «Завжди на крок попереду». Але іноді ми занадто випереджали час».

А співвласник холдингу !Fest Андрій Худо серед базових принципів назвав диференціацію, унікальність і впертість: «Коли робиш в бізнесі щось, що замахується на зміну культури споживання певного продукту, то це не може відбуватися швидко».

Коментар
25/04/2024 Четвер
25.04.2024
24.04.2024