Знайшли помилку? Виділіть частину тексту і натисніть CTRL + Enter
БІЗНЕС.РАЙОН

Директор «Богдан Моторс» вбачає корупційну схему у закупівлі швейцарських тролейбусів

13:00 13.04.2018
307

Придбання вживаних тролейбусів у Швейцарії, які були списані на металобрухт через закінчення терміну експлуатації, тягне за собою певні корупційні й кримінальні схеми.

Таку думку «Бізнес.Району» висловив директор ДП «АСЗ №1» АТ «АК «Богдан Моторс» Дмитро Писаний.

«У засобах масової інформації луцька влада роздуває історію і нас поливають брудом, що, мовляв, «Богдан» – це неякісна продукція, жахливе підприємство і давайте купувати металобрухт у Швейцарії. На мій погляд, це корупційна схема. І це питання, яким повинні займатися компетентні органи, – що таке закупка списаного металобрухту, який відпрацював свій термін у Швейцарії… І суд має дати вирок. На мій погляд, це дуже неприємна річ», – наголосив очільник автовиробничого підприємства.

Нагадаємо, що раніше український блогер Денис П'ятигорець розкритикував і роз'яснив «схему» закупівлі швейцарських тролейбусів. Як стало відомо, «Суспільна транспортна компанія» міста Біль у Швейцарії ще в 2016 році заявила про намір замінити 10 тролейбусів 1997 року випуску на нові через те, що в 2018 році в них збігає строк експлуатації.

У лютому 2018 року радник Луцького міського голови Ігор Поліщук на своїй сторінці у Facebook зазначав: «Із квітня ці тролейбуси будуть виставлятися на продаж за надзвичайно привабливою ціною, якій немає аналогів в Європі. Зараз тролейбуси перевозять пасажирів по місту, а огляд показав, що вони в чудовому стані і прослужать ще багато десятків років». Однак «Суспільна транспортна компанія» ще раніше продала 10 тролейбусів швейцарській приватній фірмі «Ратінбас». Саме в останньої фірми Луцька міська рада за завищеною ціною (один вживаний тролейбус вартує близько одного мільйона гривень) вирішила придбати перші два тролейбуси, що депутати міськради погодили на останній сесії 28 березня 2018 року.

Як наголосив Писаний, якби на «Богдані» були низькі стандарти якості, то європейські партнери-замовники, які нині співпрацюють з заводом, не придбали б жодного товару.

«Коли люди лобіюють закупку у Швейцарії чи де-інде списаного металобрухту, підіймається тема «низької якості у «Богдана»… Поясніть! Якщо ж тут низькі стандарти якості, то вони ж, напевно, низько у всьому, правда? Ми ж не можемо чомусь для французів робити якісно. Зварюють метал одні й ті ж люди. Але для Луцька ніби ж як зварюють погано, бо тут же працюють лучани, які хочуть зробити для Луцька погано. Ну, по-перше, такі звинувачення шиті білими нитками! По-друге, ми неодноразово запрошували цих горезвісних депутатів, які голосували за виділенню коштів на придбання металобрухту, прийти на виробництво і впевнитися самостійно у тому, чи є російські двигуни (я ж їх не ховаю) і в якості, стандартах виробництва. Вони ж там сидять у себе в міській раді та навіть не уявляють про що говорять. Там цей молодий хлопчик, Поліщук чи як його… Невеликий відступ: я в молодості проходив строкову служба в радянській армії, і там таких хлопчиків знаєте як швидко на місце ставили, коли язиком мелять що попало і не несуть за це ніякої відповідальності. В армії таких людей швидко приводили до тями фізичними методами, бо чоловічий колектив – доволі жорстка конгломерація: починаєш не так себе вести, одразу ж отримуєш в «п’ятак». Це так, ліричний відступ! Так от цей депутат сидить там і розказує «собачі нісенітниці» про російські комплектуючі чи якість виробництва. Коли запрошуєш їх, то вони не приходять! Коли хочеш почути аргументи щодо якості, нікого це не цікавить. В народі – це горлопани, які продалися за якісь гроші. Тому що придбання списаних тролейбусів у Швейцарії, я впевнений, тягне за собою певні корупційні й кримінальні схеми», – підкреслив він.

Дмитро Писаний зауважив, що працівники, які мітингували під стінами міської ради, а згодом звернулися до Прем'єр-міністра України Володимира Гройсмана з проханням не допустити знищення вітчизняного авто виробництва, обурені таким підходом обранців громади.

«Правду кажіть, правду! Мені не потрібно причісувати чи робити цукерку зі всього, бо ми самі знаємо, де і що потрібно доопрацьовувати. Але для чого поливати брудом завод і людей, які тут працюють? Ми в минулому році в бюджет заплатили 80 мільйонів гривень! Ну закриємо завод і що? Швейцарці платитимуть до міського бюджету?» – резюмував директор «Богдан Моторс».

Читайте також: Електробуси для Парижа починаються на луцькому «Богдані». ФОТО

Коментарі
26 квітня
Вчора
24.04.2018
23.04.2018
Підписатися на наші новини
*ви у будь-який момент зможете відписатися від наших новин