У Луцьку говорили про анатомію бізнесу

18 Квітня 2018, 13:30
У Луцьку говорили про анатомію бізнесу 4100
У Луцьку говорили про анатомію бізнесу

У Луцьку відбувся семінар «Анатомія бізнесу: Стратегії розвитку сучасного бізнесу».

Захід відбувся у вівторок, 17 квітня.

Своїми знаннями у сфері бізнесу із слухачами поділися 10 топ-спеціалістів, серед яких бізнес-тренери, коучі, виконавчий та генеральний директори. Усі вони говорили про те, як адаптувати бізнес до сучасних умов життя суспільства. Костянтин Павленко, менеджер по роботі з партнерами Бітрікс24 розповів про тренди, які прямо зараз змінюють світ.

«Просто зараз, поки ви сидите у цьому залі, світ змінюється», - розпочав свій виступ Костянтин Павленко.

Він змусив слухачів згадати яким був Інтернет та спілкування ще 15 років тому і порівняти з тим, яке воно є зараз. Очевидно усе докорінно змінилося. Зараз типовим образом клієнта є людина, яка постійно користується смартфоном. Для такого клієнта важлива швидкість та персоналізація у наданні послуг.

Костянтин Павленко також презентував учасникам семінару платформу Бітрікс24 та розповів про 5 ворогів будь-якого бізнесу. Він показав можливості вирішити ці проблеми за допомогою Бітрікс24.

3
Костянтин Павленко
Костянтин Павленко

Бізнес–коуч Людмила Пенцак розповіла про лідерство та менеджмент та спробувала знайти рівновагу між цими поняттями. На її думку, управлінець – це та людина, яка має у підпорядкуванні хоча б двох людей. Вона окреслила психотипи менеджерів і закликала присутніх відшукати ці типи у своїх компаніях. Людмила Пенцак стверджує, що гроші – це не основне. Каже, що 65% опитаних працівник компанії WOG одним із ключовим факторів роботи в компанії назвали «допомогу сусільству».

2
Людмила Пенцак
Людмила Пенцак

 

Експерт із персональної ефективності Микола Сапсан розповів як підвищити рівень відповідальності та залученості працівників. Він стверджує, що проблемою для компанії є спротив. Із його слів, саме у цьому стані люди часто знаходяться «всередині себе». Головне тут змусити працівника думати про ситуацію з іншого боку. Важливо, щоб працівник не лише виконував завдання, а й співпрацював і вболівав за просування бізнесу.

2
Микола Сапсан
Микола Сапсан

Засновник ARTEFACT.St  Андрій Сірук показав переваги у роботі із сервісами Google та обгрунтував необхідність реклами в інтернеті. Він показав результати компаній-клієнтів, які за відносно невеликі витрати на рекламу зуміли отримати значні прибутки.

Андрій Сірук
Андрій Сірук

Виконавчий директор Modulsoft Роман Товкач розповів про автоматизацію як джерело ефективності.

Роман Товкач
Роман Товкач

Заступник директора з маркетингу міжнародного холдингу Микола Жичук свій виступ присвятив темі брендів та брендингу, навіщо компаніям бути унікальними. Завершуючи виступ, Жичук поділися думкою про найуспішніший бренд в історії світу – Бог/Спаситель/Ісус Христос.

Микола Жичук
Микола Жичук

Власниця Ruden branding agency, CEO Анна Рудень повідомила, чому SMM всесильний та як Instagram і Facebook скорочують шлях клієнта до покупки. Із її слів, компаніям дуже важливо знаходитися в інтернеті та підтримувати зв'язок із клієнтами. Так, у соцмережі Facebook зареєстровано 11 мільйонів українців, а в Instagram – 7,5 мільйонів. Тому нехтувати цими каналами зв'язку, де знаходяться ваші клієнти та гроші, на думку Анни Рудень, не варто.

Анна Рудень
Анна Рудень

Директорка Бізнес-академії PMBA, організаторка бізнес-форумів у місті Луцьку Тетяна Репницька розповіла учасникам семінару, як можна створити команду мрії. Тема її виступу «Impossible is possible або як прокачати команду за 32 год». Тетяна Репницька поділилася досвідом як компанія VolWest Group уже десятий рік поспіль користується інструментом управління — тімбілдинг у форматі екстрім-тренінгу.

4
Тетяна Репницька
Тетяна Репницька

Коментар
28/03/2024 Четвер
28.03.2024