Голова Боратинської ОТГ розповів про плани щодо бренду громади

21 Травня 2018, 17:05
Сергій Яручик 3980
Сергій Яручик

Очільник Боратинської об’єднаної територіальної громади Сергій Яручик поділився своїми враженнями та розповів про плани щодо бренду ОТГ.

Про це він розповів у коментарі Район.Луцьк.

Сергію Яручику надзвичайно приємно, що в громаді знайшли спільну та єдину концепцію бренду.

«Переживав, що люди ображатимуться, що село Боратин на логотипі стоїть в центрі, проте мене переконали, що це просто так склалося адміністративно, що Боратин – центр і двигун громади. А найбільше подобається те, що Боратин – сила об’єднаних громад. Саме словосполучення «об’єднані громади» ми зберегли. Тепер наше завдання не тільки популяризувати бренд громади, а й змогти використати його на користь нашої ОТГ», – зазначив керівник об’єднаної громади.

За словами Сергія Яручика, всі спортсмени Боратинської громади вже виступатимуть у футболках з брендом. Сільська рада зобов’язана профінансувати їх.

Блокноти брендовані
Блокноти брендовані

Також, каже Яручик, що в одного жителя громади є бігборд на об’їзній трасі. Тому, на його думку, обов’язково потрібно розмістити на ньому з обох сторін логотип Боратинської громади.

«Щоб всі, хто їхатиме на об’їзній дорозі, бачили, що Боратинська об’єднана громада має свій бренд», – поділився очільник.

Окрім того, керівник хоче, щоб бренд використовували і в освітніх закладах ОТГ. Як це реалізувати, ще подумають. Хоче також, виготовити брендові календарі в сільську раду, і в кожну хату громади Вказівники вулиць теж робитимуть незабаром.

«Дуже мені сподобалося, що кожний напрямок Боратинської громади має свій колір: Баївський – блакитний, Промінський – зелений, а Боратинський – оранжевий. Думаю також вкладемо певно суму коштів і на сувенірну продукцію громади: блокноти, значки та інше», – додав Яручик.

Всі спортсмени матимуть форму з логотипом ОТГ
Всі спортсмени матимуть форму з логотипом ОТГ

І на завершення з усмішкою підмітив, що сьогодні громада повинна максимально заявити про свій бренд, інформаційно атакувати населення, щоб про них дізналися.

«Ми взяли і зробили, бо ми є найкращі», – підсумував Сергій Яручик.

Читайте також: Боратинська громада розробила свій бренд 

Використання цього матеріалу без дозволу редакції «Район.Луцьк» заборонене. Авторські права захищені українським і міжнародним законодавством. Під «використанням» мається на увазі повна або часткова републікація цього матеріалу на сторінках інших інтернет-видань (окрім соціальних медіа). Щодо використання матеріалу телефонуйте +38 066 413 29 28 або пишіть на редакційну електронну адресу [email protected]

 

Коментар
29/03/2024 Четвер
28.03.2024