Знайшли помилку? Виділіть частину тексту і натисніть CTRL + Enter
БІЗНЕС.РАЙОН
Директорка луцької бізнес-академії PMBA Тетяна Репницька.
Директорка луцької бізнес-академії PMBA Тетяна Репницька.

«Ми не готуємо солдатів Джейн», – директорка луцької бізнес-академії про тімбілдінг для компаній

18:30 19.04.2018
207

Навчання як інструмент для прокачування мозку, елементи якісного навчання, тімбілндінги як дієвий інструмент корпоративного менеджменту – про це та багато іншого розповіла директорка бізнес-академії PMBA, організаторка бізнес-форумів у Луцьку Тетяна Репницька.

Спікерка виступила під час семінару «Анатомія бізнесу: Стратегії розвитку сучасного бізнесу» в РЦ «Промінь» у вівторок, 17 квітня.

Найцікавіші тези, почуті від спікера під час заходу, «Бізнес.Район» записав у формі цитатника.

* * *

«Основний меседж, який хочу до вас донести, − impossible is possible (неможливе можливо). Ніколи не створюйте меж для себе, для своєї діяльності, для свого мозку, тому що мозок можна качати так само, як і м’язи»

«Енштейн якось сказав, що мозок, який одного разу вийшов за свої межі, вже ніколи не повернеться туди, де був»

«Як можна прокачати мозок? Основий вектор – навчання, і навчання впродовж усього життя. Мозок можна прокачати через навчання. Це ми собі створюємо межі: щось не можу, щось не хочу, це мені не потрібно»

«Якщо ви не використовуєте якусь частинку свого мозку, то він переходить у режим «спам» або сну»

«Є три кити, на яких ґрунтується якісне навчання: рівень активації кори головного мозку, увага та пам’ять. Така маленька система, як наш мозок, який займає всього 1/50 ваги тіла людини, − найскладніша система з усіх систем людини»

Читайте також: «Християнство – найуспішний бренд за всю історію людства», – маркетолог волинської компанії «Модерн-Експо»

Читайте також: «Немає економіки більш прибуткової, ніж економіка довіри», − бізнес-коуч Микола Сапсан про відповідальність у команді

Читайте також: Перетворіть звичну річ в іконку на мобільному пристрої і ви завоюєте світ, - Костянтин Павленко

«Як ми навчаємося? І як краще навчатися, щоб розвивати та прокачувати свій мозок? Перше – візуалізуй інформацію. Інформація сприймається краще, якщо ви малюєте собі картинку та проводите асоціації. Мозок взагалі порівнює те, що знає, і те, що отримав сьогодні. Друге – не вчи все та відразу. Третє – навчай інших. Саме наставництво та пояснення інформації допомагає вам також структурувати ті знання, які маєте, та ще раз повторити»

«Повторюйте інформацію перед сном. Хто клав книжку під подушку, щоб краще вірш запам’ятати? Так вчила мене мама, так вчу і я теж своїх доньок. Якщо ви виділите хоча б хвилину перед сном, щоб повторити інформацію, то під час сну мозок розкладе уже на полички те, що ви отримали за день. Тому, молодь, спати потрібно, і багато для того, щоб ви були ефективні»

«50 % інформації сприймається лише через зір»

«Розповім вам, як можна прокачати людей та розвинути свою команду на прикладі інвестиційної групи компанії VolWest Group, де я працюю. Навчання є частиною нашої корпоративної культури, і це мені подобається»

«Дуже часто різні компанії не використовують або нехтують таким пазлом як навчання. Комусь здається, що це не потрібно зараз, бо в доступі кожен має багато інформації, проте навчатися треба постійно»

«Якщо ви хоча б один пазл з успішної системи менеджменту викинете, то витрачатимете набагато більше ресурсів на контроль, мотивацію та організацію»

«Ключовий фактор успіху бізнесу – це здатність організації вчитися і трансформувати свої знання на практиці»

«Якщо для вас компетентність – дорого, і ви не можете вкласти хоча б якусь мінімальну суму щомісяця, щокварталу чи щороку у своїх працівників, то порахуйте, скільки коштує вам їхня некомпетентність»

«Не потрібно боятися чужих професіоналів. Треба боятися своїх непрофесіоналів»

«Хочу поділитися з вами цікавим інструментом, який ми використовуєте уже десятий рік, − це тімбілдінг у форматі екстрім-тренінгів. Це крутий курс, котрий ми розробили. У жовтні 2017 року відбувся 50-ий такий екстрім-тренінг. Багато компаній та їхніх команд ми прокачали та створили з колективу справжні команди, які працюють на спільний результат»

«Тімбілдінг – класний інструмент корпоративного менеджменту. І це дуже дієвий інструмент збільшення лояльності працівника до вашої компанії»

«Надзвичайно важливим тімбілдінг є для компаній із великою чисельністю працівників або компаній, які переживають період реорганізації, злиття, поглинання або у період роз’єднання колективу»

«Екстрім-тренінг триває 32 години та складається з трьох блоків: теоретичний, мотузковий та нічні командні квести. Ми вибираєте тему разом з інвесторами, власниками бізнесу залежно від цілі, які бізнес ставить для себе. На теоретичному блоці ми структуруємо та систематизуємо базові знання для того, щоб люди цю інформацію могли надалі використати. Мотузковий курс – проміжний етап між теорією та практикою, на якому команда починає взаємодіяти на рівні емоцій, рухів, включаються елементи нейролінгвістичного програмування. Нічні командні квести та ранкова презентація компанією – завершальні етапи тімбілдінгу, якісний показник змін, які трансформують колектив у справжню команду. Основна умова – вивести команду за межі комфортності. Вони відбуваються за межами Луцька, хоча для багатьох команд ми проводили і в Рівному, і у Львові»

«Для чого взагалі бізнесу тімбілдінг? Перше – команда після 32 годин починає спілкуватися однією мовою. Скажу відразу – тімбілдінг є частиною випробовувального терміну в корпорації VolWest Group, де впродовж двох місяців людина обов’язково має пройти екстрім-тренінг. Чому? Ми почали з себе- проводили цей захід для топ-менеджерів компанії. Коли ми його пережили та відпрацювали, то зрозуміли, що тепер, аби далі йти до великої стратегічної цілі компанії, потрібно, щоб люди, які під нами або з нами, теж пройти це. Тоді ми говоритимемо на одній мові, мислитимемо одними бізнес-поняттями»

«Ми не готуймо солдатів Джейн, і не бігаємо крос, а робимо командоутворюючі, спільні вправи, які допомагають людям комуні кувати. Комунікація – це основа сучасного суспільства»

«Під час екстрім-тренінгу люди викладають на 110 % та розуміють, що лише тоді, коли ти перевершив себе та свої очікування, ти досягаєш успіху»

«Вчіть людей! Якщо ви вибрали стратегію розвитку компанії, відділу, департаменту, то люди про це мають знати»

Коментарі
23 травня
Сьогодні
Вчора
21.05.2018
20.05.2018
19.05.2018
Підписатися на наші новини
*ви у будь-який момент зможете відписатися від наших новин