«Християнство – найуспішний бренд за всю історію людства», – маркетолог волинської компанії «Модерн-Експо»

23 Квітня 2018, 19:00
3606

Успішні бренди та їхні історії, тренди та їхнє використання у бізнесі, а також найбільш вдалий та ефективний бренд за всю історію людства – про це та багато іншого розповів заступник директора з маркетингу міжнародного холдингу Modern-Expo Group Микола Жичук.    

Спікер виступив під час семінару «Анатомія бізнесу: Стратегії розвитку сучасного бізнесу» в РЦ «Промінь» у вівторок, 17 квітня.

Найцікавіші тези, почуті від спікера під час заходу, «Бізнес.Район» записав у формі цитатника.

* * *

«Я працюю в маркетингу та рекламі вже більше 10 років. Свого часу, я жив та працював в Сполучених Штатах Америки. Пізніше свою кар’єру починав на той час в одній із найбільш успішних рекламних агенцій Луцька, де ми працювали з такими брендами, як: «Торчин», із брендами групи компаній «Континіум». Потім я працював на B2C ринку з «Рутою» (ВГП). Потім перейшов у компанію B2B – «Модерн Експо», де зараз займаю позицію заступника директора з маркетингу»

«Сьогодні бізнес все частіше говорить про інформаційну економіку. Сьогодні джерелом прибутку, нашими активами є не земля, капітал, автомобілі, а інтелектуальна власність – бренди, бренд-менеджмент, брендинг»

«Бренд – це те, що в нас у голові: емоції, враження. Брендинг – процес формування цих емоцій та вражень»

«Бренд, як явище, з’явився досить давно: ще в древньому Єгипті селяни таврували волів. І взагалі – у перекладі з англійської бренд перекладається як «тавро». У той час таврування худоби давало можливість ідентифікувати їх, аби знати кому належить чи звідки був доставлений»

«У середні віки багато гільдій, які поєднували різноманітних майстрів, також використовували герби й печатки, що можна назвати елементом брендингу»

«Розвиток брендингу для України не чуже явище. Свого часу, в Західно-Українській Республіці засновники ОУН-УПА володіли рекламною агенцією, яка називалася «Фама». Агенція за рахунок прибутків на перших етепах фінансувала діяльність ОУН-УПА»

«Розвиток бренду та брендингу тісно пов’язаний з ім’ям концепції Malboro Девіда Огілві»

«Брендинг та відношення до нього сильно змінилося на початку 90-х, коли світ із біполярного став моно полярним: розвалився Радянський Союз, з’явилися private label, що вплинуло на історію розвитку»

«Сьогодні бренд – це, з однієї сторони, відносини між покупцем, а з іншої – між продавцем. Те, що всередині, − бренд»

«Для сучасного брендингу характерний підхід вибору своєї ніші. І ви, працюючи зі своїми брендами та бізнесами, повинні вибирати нішу, у якій ви сильні та компетентні»

Ліворуч - Андрій Сірук, праворуч - Микола Жичук
Ліворуч - Андрій Сірук, праворуч - Микола Жичук

«Цікавий кейс із Harley-Davidson. У цьому бренду, відомого у всьому світі, є така фішка: люди, котрі роблять собі татуювання логотипу цього виробника, отримують пожиттєву знижку на ці мотоцикли. Уявіть собі, на яких рівнях бренд працює зі своїм споживачем, якщо вони набивають собі такі татуювання?»

«Працюючи з брендом, завжди пам’ятайте, що споживач – це нераціональні істота. Здається, кожен із нас, приходячи в супермаркет до стелажа, найрозумніший. Всі ми так думаємо. Насправді, ми такі собі тварини, які користуються лімбічним мозком, і які поводять себе до законів ринку та реакції на бренд»

«Бренд не існує сам по собі. Бренд стосується певного товару чи послуги. Брендом може бути багато що: продукт, послуга, ідея, громадська організація, земля, футбольний тренер (наприклад, Кварцяний), проект тощо. Бренд-менеджмент є універсальним щодо усіх цих категорій. Брендинг – продаж товару + продаж додаткової цінності, яка є цінною для вашої цільової аудиторії. Атрибути бренду – неймінг, лого, слоган, легенда, пекшот»

«Бренд – це не просто логотип чи торгівельна марка. Бренд – це те, що у споживача в голові»

«Часто, працюючи з брендами, замовник чи клієнт дає завдання спочатку намалювати логотип, а потім вже працює над аналітикою, стратегією… Цей підхід неправильний. Спочатку потрібно все-таки шукати своє позиціонування, місце у свідомості споживача, проводити аналітику, пошук асоціації та образів, створювати марочний контракт або обіцянку, і тільки потім це все реалізовувати в атрибутиці бренду»

«Бренд для споживача полегшує вибір, ідентифікує продукт, створює зв’язок, гарантує певний рівень якості. З іншої сторони, для виробника чи постачальника бренд полегшує збут, вихід на ринок, зменшує витрати на комунікацію, ставить бар’єр для входу інших компаній або інших брендів та є джерелом додаткових фінансових надходжень»

«Бренди можна умовно поділити на дві великі категорії: B2B (Business-to-Business) та B2C (Business-to-Consumer)»

«Я не хочу нікого образити з точку зору релігії або віри – лише закликаю вас подивитися на процес брендингу трошки з іншого ракурсу. Я розповім вам про найбільш успішний бренд за всю історію людства – це християнство. Неймінг – Бог/Спаситель/Ісус Христос. Є чіткий логотип, який присутній на всіх атрибутах бренду; фірмова документація; уніформа персоналу (дрес-код); сувенірна продукція; корпоративні прапори; зовнішня реклама або її елементи; реклама в інтер’єрі; бренд-бук, де описано філософію, легенду, смисли, цінності; лідери думок або адвокати думок; зворотній зв’язок – сповідь; аромомаркетинг; аудіомаркетинг; бренд-зони і так далі»

«Анатомія бізнесу: Стратегії розвитку сучасного бізнесу»
«Анатомія бізнесу: Стратегії розвитку сучасного бізнесу»

«Анатомія бізнесу: Стратегії розвитку сучасного бізнесу»
«Анатомія бізнесу: Стратегії розвитку сучасного бізнесу»

«Анатомія бізнесу: Стратегії розвитку сучасного бізнесу»
«Анатомія бізнесу: Стратегії розвитку сучасного бізнесу»

«Анатомія бізнесу: Стратегії розвитку сучасного бізнесу»
«Анатомія бізнесу: Стратегії розвитку сучасного бізнесу»

«Анатомія бізнесу: Стратегії розвитку сучасного бізнесу»
«Анатомія бізнесу: Стратегії розвитку сучасного бізнесу»

«Тож для чого компанії створюють бренди? Бренди – наш актив, і вони допомагають цим активом управляти. Створюйте успішні та ефективні бренди. Хай щастить!»

«Анатомія бізнесу: Стратегії розвитку сучасного бізнесу»
«Анатомія бізнесу: Стратегії розвитку сучасного бізнесу»

«Анатомія бізнесу: Стратегії розвитку сучасного бізнесу»
«Анатомія бізнесу: Стратегії розвитку сучасного бізнесу»

«Анатомія бізнесу: Стратегії розвитку сучасного бізнесу»
«Анатомія бізнесу: Стратегії розвитку сучасного бізнесу»

«Анатомія бізнесу: Стратегії розвитку сучасного бізнесу»
«Анатомія бізнесу: Стратегії розвитку сучасного бізнесу»

«Анатомія бізнесу: Стратегії розвитку сучасного бізнесу»
«Анатомія бізнесу: Стратегії розвитку сучасного бізнесу»

Читайте також: «Ми не готуємо солдатів Джейн», – директорка луцької бізнес-академії про тімбілдінг для компаній

Читайте також: «Немає економіки більш прибуткової, ніж економіка довіри», − бізнес-коуч Микола Сапсан про відповідальність у команді

Читайте також: Перетворіть звичну річ в іконку на мобільному пристрої і ви завоюєте світ, - Костянтин Павленко

Коментар
29/03/2024 Четвер
28.03.2024