Знайшли помилку? Виділіть частину тексту і натисніть CTRL + Enter
БІЗНЕС.РАЙОН
Ярослав Львович
Ярослав Львович

Лучанин придумав BlaBlaCar для посилок

18:30 16.05.2018
1017

Проект лучанина, що не хотів бути гвинтиком в системі.

Запустився додаток TravelPost — сервіс доставки посилок попутниками, пише БизнесЦензор.

Засновник TravelPost Ярослав Львович родом з Луцька та має освіту інженера комп'ютерних систем та мереж. Закінчував Київський політехнічний інститут. Працював у компанії «Миронівський хлібопродукт» Юрія Косюка на посаді менеджера ІТ.

«Вже пару років я хотів піти, не тому, що компанія погана. Я просто розумів, що я гвинтик, що я непотрібний великому механізму. У великих компаніях ти не бачиш своєї цінності», — каже Ярослав Львович.

Ідея проекту виникла минулого року у Ярослава спонтанно і спочатку він не надавав їй великого значення. Від зародження ідеї до її реалізації минуло півтору.

«Я досить довго зважався на цю штуку, і у якийсь момент зрозумів, що не зможу почати, якщо не звільню голову від роботи, яка мені не подобається», — додає Ярослав.

Львович розповідає, що розпочав проект за власні кошти та за кошти інвесторів. Представники TravelPost кажуть, що це приватні інвестори (не компанії), які поки не хочуть розголосу.

Команда Ярослава — два розробники, менеджер по маркетингу та він сам.

«Я займаюся програмуванням та всім іншим. Я і менеджер, і код пишу. Не знаю людей, які починали якусь справу тільки з позиції директора», — каже Львович.


«По факту, наш додаток – це площадка, на якій кожна із сторін може знайти собі партнера. Хто планує посилку, може знайти людину, яка виконає перевезення», — пояснює автор проекту.

Додаток TravelPost – сервіс доставки посилок попутниками. На кшталт сервісу BlaBlaCar, тільки замість перевезення пасажирів тут пропонують знайти добровільних кур'єрів.

Додаток дозволяє знайти людину, яка вирушає в потрібне місто і згодна перевезти туди вашу посилку за винагороду.

Після реєстрації у додатку користувач може стати або відправником або кур'єром. Якщо він готовий доставити якісь посилки, то вказує подробиці найближчої подорожі: місце прибуття і відправлення, дату і транспорт, а також бажаний розмір і вагу посилки.

Додаток автоматично запропонує заявки на доставку. Виконавець і замовник домовляються про подробиці, а після виконання завдання — обмінюються оцінками, що формують рейтинг користувачів.

За його словами, робота додатку заснована на довірі, а довіра базується на якійсь історії.

«В даному випадку – це рейтинг та відгуки. В нас це реалізоване. Люди, які обирають потенційного перевізника чи відправника – мають можливість подивитися рейтинг, подивитися історію роботи людини з сервісом. Ми моніторимо ці рейтинги та відгуки, якщо є якісь нехороші люди, ми блокуємо ці акаунти», — каже він.

TravelPost запустився тиждень назад і тому ще не має статистики.

Крім України додатком зацікавилися люди із-за кордону, які, згідно статистики, є більш зацікавленими в проекті.

Поки додаток існує для смартфонів на Android та iOS, веб-версії не має. Її доля залежить від попиту, пояснює Львович.

Він каже, що не боїться можливих проблем із правоохоронними органами, які часто проводять обшуки у IT-компаніях.

«Ми зареєструвалися в Україні, тому що хочемо зробити український сервіс. Щодо можливих проблем із обшуками – то в нас нічого забрати. В нас тільки код. Хотілося б спробувати це зробити в Україні. Можливо, це не вдасться», — каже лучанин.

Монетизувати проект Львович планує через введення комісії, але поки що додаток буде безкоштовним.

Команда TravelPost вважає, що для них важливо зібрати досвід, а заробляти планує не в Україні, а за кордоном.

«В нас досить зрозумілий план щодо заробітку, просто ми його будемо робити не в Україні. Ми плануємо заробляти на іноземних користувачах, тому що українці поки що не звикли платити за подібний продукт. Україна – для нас як початок роботи, місце, де ми б зібрали перші відгуки щодо додатку, щоб все осмислити, оформити, і тоді вже рухатися далі», — каже автор TravelPost.

Наразі додаток TravelPost існує на українській, російській та англійській мовах. Розширення мов TravelPost планує після появи попиту.

Ярослав каже, що родина підтримує його власну справу, а ризики існують всюди.

«Я виховую сина, йому чотири роки. Коли ви виховуєте сина і працюєте на когось, то особисто мені це перестало приносити задоволення. Це виливається в затримках на роботі, із настроєм та мотивацією проблеми, ви не маєте часу проводити із дитиною. Мені подобається програмувати, я хочу цим займатися. Мені подобається менеджмент. Тяжко поєднувати ці речі, але від цього я отримую задоволення. Коли я отримую задоволення протягом робочого дня, то я і в дома для сім'ї нормальна людина. Я нормальний батько, хлопець може брати із мене приклад», — розповідає лучанин.

Щодо роботи із інвесторами, то Львович радить говорити людям правду та мати гарний досвід роботи у хорошій компанії.

«Мені здається, що пошук інвестора – це момент, на скільки ти готовий бути відкритою людиною. Якщо тобі немає, що ховати, ти можеш прийти і сказати – треба стільки то, такі-то умови, ризики такі, але є такі плюси. То, я думаю, проблем із інвесторами не буде», — радить Ярослав.

У майбутньому Львович хоче, аби TravelPost був схожим не на українські компанії, а на світових лідерів – Airbnb та Uber, адже саме історія першого надихнула на власний проект.

За словами Львовича, команда TravelPost хоче пропагувати довіру та шукає людей, які готові це розділити.


Коментарі
23 травня
Сьогодні
Вчора
21.05.2018
20.05.2018
19.05.2018
Підписатися на наші новини
*ви у будь-який момент зможете відписатися від наших новин