Переваги, які дасть експорт вашому бізнесу
Рішення почати експорт – складний стратегічний крок у розвитку бізнесу, але в нього багато переваг: від збільшення бази клієнтів до участі в грандіозних спільних проєктах з іншими успішними компаніями світу.
Про переваги та недоліки експорту розповідає Оксана Крук, менеджерка з імпорту мереж «Наш Край» та SPAR за матеріалами ресурсу spar.ua.
Переваги експорту
Ви можете суттєво розширити свої ринки, зменшивши залежність від будь-якого з них.
Більше виробництво може призвести до більшої економії на масштабі та кращої рентабельності.
Ваш бюджет на дослідження та розробки може працювати важче, оскільки ви можете змінювати існуючі продукти відповідно до нових ринків.
Недоліки експорту
Якщо ви не обережні, можете втратити увагу на своїх ринках та існуючих клієнтів. Ваші адміністративні витрати можуть зрости, оскільки, можливо, вам доведеться мати справу з нормами експорту, коли торгуєте за межами Європейського Союзу.
Ви будете керувати більш віддаленими зв’язками, іноді за тисячі миль.
На закордонних ринках ви можете втратити частину контролю, до якого звикли вдома.
Вам потрібно буде мислити про свій новий ринок інакше, ніж внутрішній. Вони будуть різними клієнтами зі своїми причинами для придбання вашої продукції.
Податкові міркування при експорті
Ви матимете різні обов’язки щодо ПДВ залежно від того, продаєте в інші країни Європейського Союзу (ЄС) чи експортуєте товари за межі ЄС. Якщо продаєте в інші країни ЄС, ви маєте вести облік і подавати деталі цих продажів у своїй декларації з ПДВ.
Якщо ви продаєте в країни, що не входять у ЄС, маєте зберігати документи, які є підтвердженням експорту.
Економія від масштабу
Виробляючи на потужності, фіксовані витрати знижуються на одиницю, особливо якщо адаптація потрібна незначна або зовсім не потрібна.
Знижений ризик
Експорт диверсифікує ризики та допомагає захистити бізнес у разі внутрішнього сповільнення.
Знання та досвід
Знання, отримані в результаті експорту в одну країну, часто можна застосувати в інших регіонах світу.
Вища норма прибутку
Нішеві або спеціальні товари можуть зіткнутися з меншою конкуренцією, а отже, можна продавати їх за вищу ціну. Крім того, обсяги експортних продажів часто перевищують внутрішній еквівалент.
Заморське зростання
Експорт споживчих продуктів харчування зростає втричі швидше, ніж продажі у США. Вони зросли в останні роки у відповідь на зростаючу купівельну спроможність споживачів та зниження торгових бар’єрів.
Експорт споживчих харчових продуктів усе ще свідчить про довгострокову тенденцію зростання, який виріс на 10% між 2016 і 2019 роками. На 6,3 мільярда доларів США, або майже 1,6 мільярда доларів на рік, щороку зростає експорт споживчих продуктів харчування.
Малі компанії можуть бути успішними експортерами
Популярна помилка, що за кордоном можуть досягти успіху лише великі компанії. Справді багато малих компаній виявили, що їхня конкурентна перевага полягає у певній формі технологічної чи творчої переваги.
Багато хто має унікальну або нішеву продукцію, яка завжди затребувана за кордоном.
Міжнародні ринки більш доступні
Оскільки близько 95% світового населення проживає за межами Сполучених Штатів, це означає, що додатковий приріст продаж, найімовірніше, пов’язаний з експортом.
Станом на 2020 рік було утворено 15+ угод про вільну торгівлю з понад 20 різними країнами, які допоможуть зменшити торговий дефіцит Америки. Ці торгові угоди знизили багато торгових обмежень для американської продукції, надавши американським експортерам безпрецедентний рівень доступу до багатьох міжнародних ринків.
Ці скорочення допомогли всім американським експортерам сільськогосподарської продукції, але в багатьох випадках це було особливо вигідно для експортерів продуктів харчування та сільськогосподарської продукції з доданою вартістю.
Перегляньте перелік торгових угод, що діють у цей час, на сайті Міністерства сільського господарства США з питань іноземних справ.
Доступна допомога при експорті
Багато фірм уникають експорту, бо не знають, як і з чого почати. На щастя, допомога доступна! Ваше місцеве державне агентство Торгово-промислова палата та інші постачальники експорту можуть надати вашій компанії великий спектр допомоги при експорті, щоб допомогти вам познайомити вас із світом експорту.
Дізнайтеся більше про програми виходу на ринок експорту та просування ринком, які ми маємо, щоб побачити, як вони можуть допомогти вам стати досвідченішим експортером.
Економічне зростання
Споживчі уподобання, що формуються насамперед доходами, зміною способу життя та розвитком культурних уподобань, значною мірою визначають товари, доступні у продуктових магазинах на різних ринках.
На ринках країн, що розвиваються, більш високі доходи призводять до покращення дієти, збільшується попит на м’ясо, молочні продукти та інші продукти харчування, що мають більшу цінність. Сюди входять упаковані крупи, макарони, олії та інша продукція, що використовуються у приготуванні їжі.
Таким чином багато хто може поставляти ті види харчових продуктів, які мають найбільший попит, включаючи такі зручні продукти, що замінюють домашню їжу, товари, що продаються під приватною торговою маркою, та органічні та функціональні продукти.