Вірусний контент: 10 інструментів для просування у соцмережах

20 Вересня 2021, 10:04
Соцмережі PROMO 2574
Соцмережі

Напевно, ви бачили в інтернеті привабливу рекламу, що запам’ятовується. Коли ви її бачите, навіть не задумуєтеся, який вам пропонують товар чи послугу. Ви просто зацікавлені оригінальним фото, незвичним відео. Такою публікацією ви захочете поділитися із своїми друзями та знайомими, надіславши їм посилання. Ось і все –  вірусне поширення інформації запущено.

Як створити контент, яким активно ділитимуться у мережі, розповіла у блозі на сайті мережі «Наш Край» Юлія Димарчук, менеджерка з програми лояльності мереж «Наш Край» та SPAR за матеріалами ресурсу spar.ua.

Є кілька простих правил і про них читайте далі.

Вивчіть свою аудиторію

Що ви продаєте? До якої аудиторії хочете звернутися? Це перші запитання, які ви маєте собі поставити. Вивчіть тенденції і те, що подобається людям. Усе, починаючи з ваших блогів, повідомлень у соцмережах і відеореклами, повинно мати сенс для тих, на кого ви орієнтовані. Так що двічі подумайте про стилі та тональності ваших постів.

Визначтеся, чим ви відрізняєтеся від інших брендів

Що відрізняє вас від тисяч брендів, представлених у соцмережах? Від впливових осіб та інших творців контенту? Спробуйте придумати, що робить вас привабливим для споживачів. Подумайте, чому люди мають підтримувати вас або купувати ваш продукт. Включіть це в свої повідомлення.

Покажіть хороші відгуки про ваші товари, здивуйте людей, поки вони прокручують стрічку в соціальних мережах. Робіть усе можливе, щоб виглядати і звучати привабливо для вашої аудиторії. Будьте радістю для очей, яка змусить людей зупинитися і поглянути. Що більше вони дивляться, то більше діляться вашим контентом.

Публікуйте контент у потрібний час

Хто побачить рекламу о третій годині ночі? Ви не отримаєте жодної взаємодії, якщо розмістите рекламу в невідповідний час. Плануйте свої публікації, коли люди у мережі. У таких додатках, як Instagram, є можливість дізнатися, коли ваші підписники найбільш активні. Складіть розклад публікацій, щоб люди з більшою імовірністю побачили ваш контент.

Взаємодіяти, взаємодіяти та ще раз взаємодіяти

Усі ненавидять спамерських пошукових роботів. Нікому не подобається взаємодіяти з обліковим записом у соціальній мережі, який просто відповідає автоматичними повідомленнями з функцією копіювання та вставки. Це дратує. Ось чому ви маєте взаємодіяти із своєю аудиторією.

Поводьтеся як жива людина. Відповідайте на якомога більше коментарів щирим тоном. Коли люди ставлять запитання, відповідайте на них. Людям буде зручніше стежити за людиною, ніж за корпоративним роботом.

Використовуйте зображення замість тисячі слів

Людям подобаються красиві зображення. Коли ми бачимо те, що нам подобається, ми приділяємо цьому увагу. На жаль, гігантський блок тексту на простому фоні не допоможе привернути увагу. Якщо ви хочете, щоб люди залишилися з вами, використовуйте картинки, фотографії, графіки і малюнки, щоб ваш пост був цікавішим.

Те ж саме і з відео. Людей приваблює все яскраве, сміливе і легке для розуміння. Ви хочете, щоб людей зачепило? Так зачепіть їх візуально.

Надайте своєму бренду індивідуальності

Людям подобаються бренди з індивідуальністю. Жартуйте, розміщуйте цікавий контент і меми в своєму обліковому записі. Спілкування з компаніями також може привернути до вас більше уваги. Використовуйте всі можливості спілкування в соцмережах.

Читайте також: Фудтренди-2021: як пандемія позначається на вподобаннях

Зосередьтеся на якості, а не на кількості

Люди завжди бояться так званого алгоритму мережі. Соціальні мережі просувають акаунти, які часто публікують контент. Але розсилка спаму з ваших соціальних мереж в стрічки інших людей тільки змусить людей відчути втому від такого контенту. Гірше може бути тільки неякісні пости.

Зробіть ваш контент приємним. Люди будуть приділяти вам більше уваги, якщо ви будете писати якісні пости, а не спамити усіх неякісним контентом. Безжальна публікація поганого контенту ні до чого не приведе.

Людям подобається швидкість

Соціальні мережі скоротили увагу людини і ми нічого не можемо з цим зробити. Але давайте подивимося правді в очі: людям потрібен контент розміром з укус. Ні у кого немає часу читати довгі абзаци про те, чому ваш бренд кращий за всіх інших. Пам’ятайте, люди хочуть бачити кумедні фотографії, а не читати довгий роман.

Не вся реклама – хороша реклама

Так, деяким брендам зійшло із рук створення найжахливішої реклами: культура обурення широко поширена в соціальних мережах. Бренд, який публікує щось обурливе, обов’язково отримає кліки та перегляди.

Але ось в чому справа: єдині люди, які можуть довго протриматися в поганій рекламній грі – це великі компанії. Якщо ви крихітний бренд і зробили щось подібне, люди розлютяться. Ви отримаєте перегляди. Ви отримаєте підписників. Можливо, у вас навіть з’являться клієнти, але люди підуть і шукатимуть щось ще, через що можна обурюватися. Замість того, аби намагатися розсердити людей, будьте якомога чистішими в плані контенту.

Послідовність – ключ до успіху

Будьте послідовні. Краще мати зацікавлених підписників і відданих фанатів, ніж натовп, який забуде вас наступного дня. Якщо ви залучаєте увагу до того, що робите, просто продовжуйте. Люди будуть повільно знаходити вас, і ви зможете побудувати собі «імперію» з нуля.

Досягніть доброї репутації, найміть впливових осіб і просто залишайтеся послідовними, наскільки це можливо. Доволі скоро ви опинитеся на вершині ланцюжка. Бути вірусним – це часто удача. Деяким брендам пощастило залучити багато уваги, коли вони тільки почали свій шлях. Іншим можуть знадобитися роки, перш ніж настане великий прорив. Але не можна сказати, що це неможливо.

 

Читайте також: TikTok  для бізнесу: чи потрібно створювати

 

Коментар
19/04/2024 Четвер
18.04.2024
17.04.2024