Знайшли помилку? Виділіть частину тексту і натисніть CTRL + Enter
БІЗНЕС.РАЙОН
Треба не наступити на ті ж граблі, - луцький депутат про валідатори
Треба не наступити на ті ж граблі, - луцький депутат про валідатори

Треба не наступити на ті ж граблі, - луцький депутат про валідатори

15:43 05.11.2018
67

Луцький депутат Павло Данильчук вважає, що система запровадження електронного квитка у громадському транспорті, яку вже пробували реалізувати в Луцьку, себе не виправдала. Тож тепер потрібно «не наступити на ті ж граблі».

Про це Павло Данильчук розповів у коментарі Район.Луцьк у понеділок, 5 листопада, під час круглого столу щодо обговорення проекту рішення виконавчого комітету міської ради «Про затвердження Правил користування міським пасажирським транспортом (тролейбусом, автобусом) у м.Луцьку».

«Є питання з постійним підняттям тарифів на проїзд у Луцьку і завжди є суперечки з перевізниками про те, яка справді вартість проїзду має бути. Електронний квиток дуже важливий тому, що він покаже нам прозорість того, скільки реально заробляється на проїзді. Ті суми, які подаються перевізниками, нелегко перевірити, тобто скільки вони заробляють, скільки тратять на пальне і таке інше. Ми почали вже впроваджувати систему, яка себе не виправдала. Тому тепер важливо не наступити на ті ж граблі», - сказав Данильчук.

Читати також: У Луцьку водії та пасажири громадського транспорту мають різні бачення перевезень

За його словами, система має бути повністю електронною і передбачати варіанти оплати проїзду так званою «карткою лучанина» для пільгових категорій, карткою, яку людина захоче поповнювати самостійно, або ж безконтактно банківською карткою.

«Ці валідатори мають бути сучасні, не банківського типу і стаціонарні. Звісно, спершу має бути перехідний етап, аби люди зрозуміли, як воно працює. Згодом лучани призвичаються. Головне важливо чітко прописати правила користування і, особливо, умови конкурсу на вибір оператора. На перших етапах ще, звісно, буде готівкова оплата, а потім треба зробити все, аби забрати готівку із громадського транспорту», - наголошує депутат.

Нагадаємо, наприкінці вересня 2017 року заступник начальника управління транспорту та зв’язку Олександр Середа заявив, що право на користування громадським транспортом – маршруткою, або тролейбусом, можуть надати квиток, електронний квиток, безконтактна банківська картка, або NFC, які має «зчитати» валідатор, аби пасажир отримав квиток про успішну реєстрацію.

Зайшовши у транспортний засіб, пасажир має одразу ж надати свій електронний квиток, безконтактну банківську картку працівнику перевізника для реєстрації проїзду.

Читати також: Безконтактні картки та фіскальні чеки: як зміниться оплата проїзду в луцьких маршрутках

Якщо у транспортному засобі наявні валідатори, пасажир самостійно здійснюватиме реєстрацію проїзду, приставивши свій електронний квиток, безконтактну банківську картку чи технологію NFC до стаціонарного валідатора, та отримавши квиток про успішну реєстрацію. Ті пасажири, що користуватимуться NFC-технологією, зайшовши у транспортний засіб повинні торкнутися своїм смартфоном до валідатора, який читає записану інформацію, перевірить наявність коштів для оплати проїзду, стягнене плату за проїзд та видасть квиток про успішну реєстрацію.

До слова, квитки про успішну валідацію будуть дійсні тільки за наявності електронної, безконтактної банківської картки чи технології NFC. Цим розробники «Правил» хочуть унеможливити передачу квитків «від пасажира до пасажира».

Коментарі
17 листопада
Сьогодні
Вчора
15.11.2018
Топ оголошення
Підписатися на наші новини
*ви у будь-який момент зможете відписатися від наших новин