Знайшли помилку? Виділіть частину тексту і натисніть CTRL + Enter
БІЗНЕС.РАЙОН
Черги у поштовому відділенні
Черги у поштовому відділенні

«Масово скорочувати персонал» та ще дві поради менеджменту «Укрпошти» від обуреного лучанина

11:36 16.11.2018
221

Закривати непотрібні відділення, пенсію відсилати на картки, а персонал масово скорочувати – такі пропозиції для покращення роботи «Укрпошти» дав обурений лучанин Олександр Дмитрук.

У своєму дописі на Facebook він розповів, що жодного разу вчасно не отримував на пошті свій улюблений журнал.

Тож Олександр вирішив порадити установі, як краще надавати сервіс і які кроки для цього робити. Допис лучанина подаємо без змін:

«Сьогодні моя Helen Iluina забирала з пошти посилку і черговий раз поштарка на Укрпошті на Рівненській вручила їй мій журнал Новое Время за минулу пятницю.

Така історія постійно, журнал втрачає на половину актуальність, я один із тих олдскульщиків, який любить пресу і колекціонує її, я підписник журналу постійний і мені ніколи, повторюсь НІКОЛИ не приносили його вчасно.

Останні три місяці взагалі я їх не отримую, тільки коли я сам зайду на пошту мені дають відразу всі із слідами того, що їх хтось уже читав (працівниці пошти) ще може бути, що в той момент вони їли сало і оселедець на моїх журналах.

Я знаю, що на Укрпошті зараз хороший менеджемент, там відбуваються зміни, але така робота місцевих відділень зневірює людей у якихось реформах і у тому що там справді щось змінюється.

Мої пропозиції для Укрпошта:

1) Масово скорочувати персонал, наприклад сьогодні на Укрпошті 43020 (вул. Рівненська) працювало 7 людей! Але було відкрите аж одне віконце і одна людина обслуговувала. Пропозиція скоротити до 3 і дати достойну і гідну оплату і провести тренінги як себе має вести продавець

2) Закривати непотрібні відділення. Наприклад у мене на вул. Декабристів 4 є укрпошта, яка знаходиться в половині якоїсь приватної хати і там всередині навіть води і каналізації немає, кімната 5*6 та й ніякого сенсу із існування такого відділення.

3) Зупинити практику рознесення пенсій по будинкам, на це витрачаються величезні ресурси і здоров‘я поштарів, які змушені приторговувати милом, кросвордом і туалетним папером, щоб хоч якось щось заробляти. Пенсії повинні приходити на картки, визначити тільки пільгову категорію, які самі не можуть кудись пересуватись і тому для них може існувати окреме розвезення, але це має бути електромобіль (можна купити в лізинг, або кредит, для такого Гіганта як Укрпошта це не проблема) і поштар буде їздити і розносити як пресу, так і можна зробити послугу привезення посилок додому за окрему плату, чому б ні?»


Читайте також: П'ять інструментів інтернет-маркетингу у клієнтському сервісі. ЦИТАТНИК

Як і навіщо покращувати обслуговування клієнтів у монополіях: досвід «Волиньгазу». БІЗНЕС-БЛОГ

Коментарі
17 грудня
Вчора
15.12.2018
14.12.2018
13.12.2018
Топ оголошення
  • Продам
  • Куплю
  • Здам
  • Обміняю
Підписатися на наші новини
*ви у будь-який момент зможете відписатися від наших новин