Ковельським фермерам розповіли про отримання бюджетної субсидії

30 Листопада 2018, 08:00
Ковельським фермерам розповіли про отримання бюджетної субсидії / Фото ілюстративне 817
Ковельським фермерам розповіли про отримання бюджетної субсидії / Фото ілюстративне

У Квелі відбулася нарада з керівниками та представниками фермерських господарств з питань отримання бюджетної субсидії.

Про це повідомляють на сторінці Ковельської РДА у Facebook.

26 листопада заступник голови районної державної адміністрації Аркадій Степанюк розповів фермерам, що згідно із внесеними змінами 24 жовтня 2018 року № 911 до постанови Кабінету Міністрів України від 7 лютого 2018 року № 106 визначили новий напрям фінансування – бюджетну субсидію. Інформаційну кампанію щодо згаданого виду підтримки фермерських господарств проводили у ЗМІ,тим не менше, акцентував Аркадій Михайлович, важливо було почути, чи дійшла вона до свого адресата.

Про отримання бюджетної субсидії фермерськими господарствами розповіла Світлана Соколовська. Вона детально пояснила умови отримання згаданої допомоги, назвала перелік необхідних документів, акцентувала на стислих строках подачі заяв та пакету документів – до 6 грудня поточного року.

Для отримання субсидії фермерські господарства подають регіональному відділенню Укрдержфонду заяву та підтвердні документи. Перелік документів для отримання бюджетної субсидії для новостворених фермерськимх господарств, які мають чистий дохід від реалізації продукції за останній рік до 20 мільйонів гривень, зареєстрованим в поточному році – незалежно від обсягу чистого доходу (виручки), у власності або у користуванні яких перебувають землі сільськогосподарського призначення, у період їх становлення (перші три роки після його створення, але не раніше 1 січня 2016 р.) виділяють бюджетну субсидію на одиницю оброблюваних угідь (1 гектар) один раз виключно для провадження сільськогосподарської діяльності у розмірі 3000 гривень на 1 гектар, але не більше 60 тисяч гривень на одне фермерське господарство.

Відтак, потрібно представити такі документи:

  • копію статуту фермерського господарства (для юридичної особи) або копію договору про створення сімейного фермерського господарства (завіряє голова фермерського господарства);
  • відомості з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, що підтверджують право власності та/або користування земельною ділянкою (видає Державний реєстратор);
  • копію фінансового документа за останні квартал;
  • довідку ДФС, чинну на дату подання заявки, про відсутність простроченої більше ніж на шість місяців заборгованості перед: державним та місцевими бюджетами, Пенсійним фондом та фондами загальнообов’язкового державного соціального страхування;
  • підтвердні документи про те, що відносно фермерського господарства не порушено справу про банкрутство, фермерське господарство не перебуває в стані ліквідації та не визнано банкрутом (Витяг з Державного реєстру );
  • згоду одержувача щодо надання Мінагрополітики інформації, яка містить персональні дані.

Світлана Соколовська наголосила, що подають оригінали та належним чином засвідчені копії документів. Крім того, в заяві необхідно зазначити інформацію про фермерське господарство: найменування, місцезнаходження, дату реєстрації, код згідно ЄДРПОУ (для юридичних осіб), серію та номер паспорта, ідентифікаційний код (для фізичних осіб-підприємців), реквізити банківського рахунку тощо.

 



 

Для фермерських господарств, які мають чистий дохід (виручку) від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) за останній рік до 20 мільйон гривень, у власності або у користуванні якого перебувають землі сільськогосподарського призначення і ці фермерські господарства не є новоствореними, у 2018 році виділяється бюджетна субсидія у розмірі 5,5 прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб на 1 січня відповідного року, в розрахунку на одного члена фермерського господарства (який станом на 1 січня 2018 р. був та на період отримання бюджетної субсидії є членом фермерського господарства).

Максимальний розмір бюджетної субсидії на одне фермерське господарство не може перевищувати 30 тисяч гривень ( як відомо, прожитковий мінімум, встановлений для працездатних осіб з 1 січня 2018 року становить 1762 гривень, 5,5 прожиткового мінімуму – це 9691 гривень відповідно). Перелік документів такий же, що і для новостворених фермерських господарств.

Про умови видачі того чи іншого документа фермерам розповіли профільні фахівці, а відтак перші мали можливість на місці отримати відповіді на питання. Заступник голови райдержадміністрації, своєю чергою, закликав державних реєстраторів, фахівців-земельників та фіскалів іти назустріч власникам фермерських господарств, аби ті у відведені строки встигли зібрати необхідний пакет документів і подати їх у регіональне відділення Укрдержфонду підтримки фермерських господарств.

Допомогу та консультації готові надавати в управлінні регіонального розвитку райдержадміністрації, а також – збирати відповідні заяви на базі району для подальшої передачі їх за місцем призначення, аби максимально спростити процес, щоби фермери Ковельщини могли цілковито скористатися безповоротною державною фінансовою підтримкою.

Потому відбулася презентація для фермерів проекту «Аграрні розписки в Україні», що передбачають отримання банківського кредиту під заставу майбутнього врожаю.

Насамкінець, начальник міськрайонного управління Держпродспоживслужби в області Микола Король, користуючись нагодою, розповів власникам ФГ про необхідність отримання так званих сертифікатів безпечності виготовленої продукції з метою подальшої її реалізації. Відтак, із відповідною заявою слід звертатися до районної лікарні ветеринарної медицини.

Коментар
24/04/2024 Вівторок
23.04.2024