«Приходиш з проектом і мусиш його захистити», – Олександра Борук про «50 відтінків Теремно»
Директорка по маркетингу холдингу«Хлібні інвестиції» Олександра Борук розповіла про креативні маркетингові ідеї та їх реалізацію в «Теремно Хліб».
Своїм досвідом вона поділилася в інтерв'ю на Таблоїд Волині.
Олександра та її командра придумала креативну рекламу «50 відтінків Теремно» – світлини брутальних мужчин на фірмових автівках. Це у свій час стало однією з впізнаваних фішок бренду.
«Коли ми вперше відправили авто з бородатим чоловіком у райони, то зійшлися люди подивитися, що це привезли, що це за машина. А водії прийшли до мене сваритися і казали, що ми не будемо на таких авто їздити. Я знаю практично кожного водія на «Теремно» хоча б візуально, тож ми тримали зворотній звя’зок і потім зрозуміли, що все класно».
«За рік до нас приїдили різні гості з інших підприємств, студенти і ми їх запитували: «А що ви пам’ятаєте про «Теремно?», то всі завжди називали авто і «50 відтінків Теремно». Ти придумуєш якісь речі, зважуєш наскільки воно буде ризиковим, при цьому треба завжди зберігати якусь розумну межу, і робиш свою справу», – поділилася Олександра.
Також вона розповіла, чи легко керівництво підтримувало її ідеї.
«Мені дуже пощастило, бо керівництво завжди підтримувало практично будь-які пропозиції, якщо вони нормальні, толкові і якщо вони принесуть очікуваний результат. Ти ж свої ідеї захищаєш. У маркетингу, як і в будь-якій професії, воно працює приблизно так: ти приходиш з проектом і мусиш його захистити. За гарні очі чи тому, що я так бачу, так мені наснилось, воно не працює. І показуєш, а керівництво найчастіше підтримує», – зізналася Борук.
Читайте також: Корсак-молодший: маркетолог, який виходить з тіні відомого батька. #НЕЗЕЛЕНІ