«Приходиш з проектом і мусиш його захистити», – Олександра Борук про «50 відтінків Теремно»

07 Квітня 2019, 13:21
Директорка по маркетингу холдингу «Хлібні інвестиції» Олександра Борук 2374
Директорка по маркетингу холдингу «Хлібні інвестиції» Олександра Борук

Директорка по маркетингу холдингу«Хлібні інвестиції» Олександра Борук розповіла про креативні маркетингові ідеї та їх реалізацію в «Теремно Хліб».

Своїм досвідом вона поділилася в інтерв'ю на Таблоїд Волині.

Олександра та її командра придумала креативну рекламу «50 відтінків Теремно» – світлини брутальних мужчин на фірмових автівках. Це у свій час стало однією з впізнаваних фішок бренду.

«Коли ми вперше відправили авто з бородатим чоловіком у райони, то зійшлися люди подивитися, що це привезли, що це за машина. А водії прийшли до мене сваритися і казали, що ми не будемо на таких авто їздити. Я знаю практично кожного водія на «Теремно» хоча б візуально, тож ми тримали зворотній звя’зок і потім зрозуміли, що все класно».

«За рік до нас приїдили різні гості з інших підприємств, студенти і ми їх запитували: «А що ви пам’ятаєте про «Теремно?», то всі завжди називали авто і «50 відтінків Теремно». Ти придумуєш якісь речі, зважуєш наскільки воно буде ризиковим, при цьому треба завжди зберігати якусь розумну межу, і робиш свою справу», – поділилася Олександра.

Також вона розповіла, чи легко керівництво підтримувало її ідеї. 

«Мені дуже пощастило, бо керівництво завжди підтримувало практично будь-які пропозиції, якщо вони нормальні, толкові і якщо вони принесуть очікуваний результат. Ти ж свої ідеї захищаєш. У маркетингу, як і в будь-якій професії, воно працює приблизно так: ти приходиш з проектом і мусиш його захистити. За гарні очі чи тому, що я так бачу, так мені наснилось, воно не працює. І показуєш, а керівництво найчастіше підтримує», – зізналася Борук.

Читайте також: Корсак-молодший: маркетолог, який виходить з тіні відомого батька. #НЕЗЕЛЕНІ

Коментар
25/04/2024 Четвер
25.04.2024
24.04.2024