Від концепту й до реалізації: Modern-Eхро обладнала магазин під Парижем
Міжнародна компанія Modern-Expo комплексно обладнала новий магазин Intermarché у Жантії, що поблизу Парижа.
Новий магазин у Жантії, площею 350м2 — це улюблений формат convenience для покупців, які живуть неподалік.
Над цим проектом під ключ компанія Modern-Expo працювала комплексно: від створення концепту й до реалізації. Зважаючи на індивідуальні потреби партнера, спеціалісти Modern-Expo розробили планограми та провели необхідні заміри об’єкту. Modern-Expo обладнала магазин у Жантії високоякісними торговими стелажними системами, сучасним холодильним обладнанням та касовими боксами.
Читайте також: Інвестиційна група VolWest Group відкрила у квітні 12 нових магазинів за системою франчайзингу
Наступним кроком стало створення кастомізованих рішень. Для Intermarché фахівці компанії розробили спеціальну конструкцію холодильної вітрини CoolJet GL з розпашними дверима.
Дотримуючись комплексного підходу, Modern-Expo також забезпечила доставку і монтаж обладнання.
Читайте також: Якими будуть магазини майбутнього: найцікавіше з Modern Retail Forum 2019
Довідково.
Intermarché — французька мережа магазинів різних форматів, яка входить до великої групи компаній 'Les Mousquetaires', заснованої у 1969 році. Штаб-квартира мережі знаходиться у Бонду́флі, у регіоні Іль-де-Франс. Магазини Intermarché представлені у різних країнах світу та у різних форматах. Зокрема, найбільш відомі: Intermarché Hyper, Intermarché Super, Intermarché Contact, Intermarché Express.
Ця французька мережа добре відома у світі якістю та асортиментом продовольчих продуктів і товарів для дому. Більшість магазинів обладнані термокамерами та пекарнями.