Що робила бізнес-делегація з Волині на китайській виставці у Варшаві

04 Червня 2019, 08:00
2153

Чотири десятки підприємців з Волині задля пошуку партнерів з Китаю відвідали щорічну виставку China Homelife Poland 2019 і China Machinex у столиці Польщі.  

Поїздку 28-30 травня організувала Волинська торгово-промислова палата. Компанії-виробники з Китаю представляли побутову та промислову електроніку, меблі, текстиль, взуття та одяг, посуд, електричні товари, різноманітні станки, канцтовари, коплектуючі та багато іншого.

Як розповіла керівниця групи Ірина Галімська, частина підприємців їздила уже не вперше, адже на такому заході зручно шукати прямих постачальників сировини і товарів. Серед учасників туру були і виробники, і будівельники, але найбільше поїхало представників торгівлі – власники великих і малих крамниць. 


 

«У Варшаву на ChinaHome з нами щороку їздять підприємці, які займаються швейним бізнесом, щоб шукати виробників тканин, ниток, фурнітури. Є й такі, хто вперше і просто хоче розширити горизонти, але не знає, з чого розпочати. Зазвичай з таких поїздок люди повертаються з новими ідеями»,  – розповідає Ірина Галімська.  

Наприклад, директор луцького заводу металевих кріплень «Сяйво» Володимир Антоняк разом з менеджеркою Вікторією Ляшук відправилися до Варшави, щоб знайти прямого постачальника деталей.

«Ми продукуємо металеві кріплення для водостічних систем,  елементів снігозахисту на даху. Нам для виробництва металевих хомутів потрібні шпильки, для дверних петель – маленькі підшипники. Зараз ми купуємо це все через посередника, але прямі поставки дозволять знизити собівартість нашої продукції. Тут ми знайшли аж п’ять китайських виробників, які можуть бути нашими постачальниками», – розповіла Вікторія Ляшук.

А от підприємиці з Володимира-Волинського Наталії Шандалко не так пощастило. Жінка займається роздрібною торгівлею жіночої білизни, одягу та сумок, та на цьогорічній виставці не було багато стендів з таким крамом. Однак, бізнес-леді все одно задоволена поїздкою.

«Були гарні і якісні купальники, які шиють на ринок США. Але в них умова – замовлення має бути щонайменше 300 одиниць однієї моделі. Такий розмах – не для одного маленького містечка. Тим більше, що мій товар виходить із моди. Але ця виставка для мене стала доброю нагодою побачити чим живе Китай і навіть познайомитися з колегами», – зізнається Наталія.

Її підтримує Оксана Коляда, яка у Володимирі-Волинському займається продажем дитячих іграшок.

«Треба їздити і дивитися: який товар є, які ціни, чим насичений ринок, чим варто займатися, а чим ні. Минулі роки тут було багато товарів мого профілю, а цьогоріч не так пощастило. Однак, я дізналася про нові і цікаві технології – демонстрували станки для виробництва іграшок», – розповідає Оксана Коляда. 

Організатори продумали програму поїздки на виставку таким чином, щоб побувати на події два дні поспіль, прогулятися історичною частиною Варшави, і навіть встигнути на шопінг. Тож для багатьох підприємців ділова поїздка стала відпочинком, бо як самі вони зазначають, вільного часу мають обмаль. 

Фото учасників виставки:



























































 

Наталія ПАХАЙЧУК

Фото Світлани КИРИЛОВОЇ

Коментар
20/04/2024 Субота
20.04.2024
19.04.2024