Якими були головні акценти четвертого «Modern Retail Forum»

10 Червня 2019, 15:09
948

Майбутнє ритейлу – за єдиною системою з технології інновацій та емоційного досвіду. Такими були головні акценти четвертого (і другого в цьому році) «Modern Retail Forum». Подію організувала міжнародна компанія «Modern-Eхро» у Варшаві, відбулась у межах 12 Конгресу ринку FMCG, на якій компанія була ключовим партнером.

Про це повідомляють на сайті підприємства.


Конгрес був сформований з кількох тематичних панелей і форуму «Modern-Eхро», довкола теми якого — “Шлях до магазину майбутнього» — згуртувалися експерти сфери ритейлу з Польщі, України, Румунії, Великобританії та США.

Ритейл крізь призму трендів, інновацій;  потенціал нейромаркетингу — для розуміння найглибших потреб сучасного споживача; закономірності поведінки клієнтів – через етнографію. Чому одні магазини завершують свій шлях, і за рахунок чого інші швидко стають успішними? Як бачить споживацький досвід наука неврологія.

Співвласники «Modern-Eхро», генеральний директор Петро Пилипюк (Україна) та генеральний директор «Modern-Expo» SA Богдан Лукасік (Польща) виступали як експерти ринку В2В,  на якому спільно працюють понад 20 років. Петро Пилипюк з темою «Роль інновацій в трансформації ритейлу» розповів, чому сьогодні компанія робить ставку на інновації і який ефект для бізнесу своїх партнерів вони можуть принести найближчим часом. А Богдан Лукасік, зі своєю темою  «Чорно-білі аспекти технологічної революції в ритейлі» зосередився на тому, що ж може стати на заваді у  впровадженні новітніх технологій, який віковий сегмент варто враховувати ритейлерам, плануючи свої стратегії, та які партнерські моделі можуть стати найбільш виграшними уже завтра.

Сьогодні «Modern-Eхро» – міжнародна компанія, постачальник комплексних рішень для ритейлу в Центральній та Східній Європі. Це означає, що до її компетенцій належить розробка концептів магазинів будь-якого формату, вона володіє ресурсом, який дає можливість працювати з проектом від ідеї й до реалізацій. Цим, зокрема, займається компанія «SQUARES», партнер якої Ігор Дідок, під час «Modern Retail Forum» виступив з темою «Історія бренду в процесі проектування магазину». Де розповів про те, як відбувається процес створення нового концепту, через які етапи він проходить та як трансформація торговельного простору здатна змінити емоційну складову сучасного ритейлу.

Паралельно з форумом компанія представила виставку SMART-продуктів, над якими вона працює спільно з партнерською інноваційною компанією MINT.  Це «Self Checkout» (каса самообслуговування), вітрина холодильна GL; беквол цигарковий мультимедійний зі смарт-полицею; стійка зі смарт-полицею.

Серед величезної кількості обладнання для ритейлу, у «Modern-Eхро» є також лінійка поштоматів, які виготовляють за ексклюзивною розробкою компанії «ОMNIC», інноваційного постачальника комплексних self service рішень для логістики та ритейлу.


Виставковий стенд компанії «Modern-Eхро», як частина її великого проекту «Магазин майбутнього» для виставки на «EuroShop2020» у Дюссельдорфі, отримав багато схвальних відгуків клієнтів та партнерів. Тут відбулись важливі зустрічі з представниками таких відомих компаній як «Zabka», «Netto», «Rotte Group», «Coca-Cola», «Epicentr K».

За підсумками організаторів, у цьому році Конгрес в цілому відвідали 1200 гостей, 450 представників та топ-менеджерів ритейл-мереж, 500 FMCG виробників, 250 представників сфери послуг.

Коментар
24/04/2024 Вівторок
23.04.2024