Три канадські поради українським громадам для пошуку інвестицій

26 Червня 2019, 14:58
1411

Залучення інвестицій – це практика, наука і трохи мистецтво. 

Експерти з цього напрямку сходяться на одному – секретів не існує, потрібні нетрадиційні підходити. Але насамперед потрібно зосереджувати увагу на тих інвесторах, які уже є на території, які їхні потреби і можливості. Про це говорив Тед Треллер, консультант канадського проєкту ПРОМІС під час XV Українського муніципального форуму в Одесі. 

Бізнес.Район зафіксував три поради, які можуть використати волинські громади для залучення інвестицій.

Перше. Спроможність громади прийняти інвестиції. Муніципалітети ловлять інвесторів, але інвестори не гоняться за містами. Тому знайдіть рівновагу між попитом і пропозицією. Потреби інвестора – це ресурси, які мають забезпечити сталість його бізнесу. Інвестпривабливість базується на плані стратегічного розвитку – це домашня робота громади. 

Читайте такожВолинська область матиме власний інвестиційний паспорт

Друге. Конкурентна перевага на противагу порівняній перевазі. Ці поняття подібні, але не однакові. Подібні, але однакові. Задумайтеся, що вас відрізняє від території-конкурента, аналогічної за показниками? Це можуть бути якісь соціальні чи культурні активи. Тому для громад стає викликом альтернативна зайнятість людей. 

Третє. Інвестиційна готовність і її множинні виміри. Муніципалітет, який розуміє чого хочуть інвестиції, то готується до них.
Матриця готовності освоєння інвестицій – це конкурентоспроможність та інфраструктура. Багато громад говорить що готові, але насправді ні. Проаналізуйте легкість ведення бізнесу у вашій громаді. Знайдіть сильні і слабкі сторони, тоді побачите, що посилити, а що послабити. 

Читайте такожАрт-банк: як наважитися інвестувати в мистецтво

Наталія ПАХАЙЧУК

Візит на XV Український муніципальний форум в Одесі відбувся в рамках прес-туру від Харківського прес-клубу  

Коментар
25/04/2024 Четвер
25.04.2024
24.04.2024