Знайшли помилку? Виділіть частину тексту і натисніть CTRL + Enter
БІЗНЕС.РАЙОН

Які послуги надаватимуть у новому сервісному центрі «Луцькводоканалу»

09:03 11.07.2019
254

Робота в тестовому режимі підтвердила готовність офісу обслуговування клієнтів КП «Луцькводоканал» до офіційного відкриття, яке відбудеться 17 липня у приміщенні сервіс-центру EVODA за адресою: Луцьк, пр. Соборності, 25.

Про це повідомляють на сайті Луцької міської ради.

Із часу відкриття всі звернення споживачів розглядатимуть у новому сервісному центрі, а відвідування адмінприміщень і виробничих баз на вул. Дубнівська, 26 та вул. Січова, 16 більше не будуть доступними для громадян.

«Запрошуємо усіх лучан відвідати сервіс-центр у разі виникнення будь-яких питань, пов’язаних із діяльністю КП «Луцькводоканал» та наданням послуг водопостачання і водовідведення. Офіс обслуговування клієнтів EVODA – у дворі на пр. Соборності, 25, що напроти ресторану «Княжий двір», неподалік – тролейбусна зупинка «Аверс». Детальний маршрут можна побачити, зайшовши на офіційний сайт КП «Луцькводоканал», – інформують у відомстві.

Доступний перелік послуг сервіс-центру EVODA:

1. Фінансово-розрахункові: подання показників лічильників, нарахування за спожиті послуги, рахунки, звірка, тарифи, пільги та субсидії, способи та терміни оплати тощо;

2. Юридичні: укладання договорів, реструктуризація боргових зобов’язань;

3. Інженерні: технічні умови, проектування, узгодження проектно-кошторисної документації;

4. Консультативно-інформаційні: відповіді та роз’яснення всіх питань, які хвилюють споживачів послуг водопостачання та водовідведення, реєстрація в «Особистому кабінеті споживача»;

5. Сантехнічні: встановлення та повірка лічильників, послуги з очищення каналізаційних мереж, приєднання до мереж водопостачання, встановлення загальнобудинкових і приватних вузлів обліку, замовлення проб якості води, виклик майстрів для налагодження роботи каналізаційних мереж, відновлення чи налагодження водопостачання і водовідведення;

6. Реалізація екологічних, соціальних, інноваційних проектів, маркетингова діяльність, рекламні та інформаційні заходи та ін.

7.Індивідуальний підхід до кожного клієнта і вирішення можливих проблем, пов’язаних із послугами водопостачання та водовідведення, проведення особистих прийомів громадян.

«Сервісний центр працює з 8:00 до 18:00 без перерви на обід. Вихідні – субота та неділя. Запрошуємо до нового та сучасного закладу клієнтів КП «Луцькводоканал» та усіх бажаючих ознайомитися з діяльністю офісу обслуговування клієнтів EVODA», – йдеться у повідомленні.

Коментарі
19 серпня
Вчора
17.08.2019
16.08.2019
15.08.2019
Топ оголошення
  • Продам
  • Куплю
  • Здам
  • Обміняю
Підписатися на наші новини
*ви у будь-який момент зможете відписатися від наших новин