Знайшли помилку? Виділіть частину тексту і натисніть CTRL + Enter
БІЗНЕС.РАЙОН

Сучасна казка наяву: новий формат флагману «Рукавички» від Modern-Expo та SQUARES

18:32 24.07.2019
477

У центрі Львова, на Шпитальній,1 (ТЦ «Магнус»), запрацювала оновлена «Рукавичка» з комплексним рішенням від Modern-Eхро та SQUARES. Магазин став прикладом впровадження сучасних ритейл-рішень.

Виклик

«Рукавичка» одна з улюблених мереж українців у Львівській, Тернопільській, Івано-Франківській, Закарпатській, Хмельницькій, Волинській та Рівненській областях. Це дуже динамічна компанія, яка має понад 150 продуктових магазинів, площею від 70 до 1000 м². Майже 3,5 тисяч працівників компанії «Рукавичка» турбуються про своїх клієнтів та поліпшують їхній купівельний досвід щодня.

«Рукавичка» розвивається, і її зовнішній вигляд повинен відповідати головній меті — поєднувати західний досвід та українську гостинність.

Розпочали з Рукавички» у центрі Львова. Серед потреб — розширення площі та оновлення локації. Магазин вирішили зробити флагманом мережі, що спричинило чимало нестандартних для компанії рішень.



Рішення

Ініціаторами змін у переосмисленні бренду та перетворенні його цінностей у дизайн стала SQUARES компанія групи Modern-Expo.

«Дизайн розпочинається з функції, тому спочатку ми проаналізували цілі компанії «Рукавичка», потенціал приміщення у Львові та типи відвідувачів. Отримана інформація перетворилась у відкритий простір, красиві чіткі акценти та, найголовніше, у нове обличчя бренду героїв казки, які тепер живуть у центрі магазину», поділився Дмитро Кошевой, операційний директор компанії SQUARES.

Також, Modern-Expo, міжнародний виробник та постачальник комплексних рішень для ритейлу, обладнала магазин стелажними системами з особливим дизайном. Комфортна висота обладнання дає можливість бачити весь простір та знаходити необхідні продукти чи сувенірку легко й неспішно. Крім того, компанія поставила в магазин холодильні пристінні регали, касові модулі, прикасові зони, технологічне обладнання.

«Рукавичка» у ТЦ «Магнус» – це флагман нашої мережі, який обслуговує як львів’ян, так і гостей міста. Надзвичайно важливо було не лише розробити, а й втілити новий дизайн-концепт магазину в життя. Сміливо можу сказати, що нам разом з експертами SQUARES це вдалось. Зараз ми отримуємо безліч позитивних відгуків та схвалень від наших відвідувачів. Анімовані герої, зона Food-to-Go, два поверхи зі смачними та якісними продуктами припали до душі і маленьким, і дорослим гостям. Вірю, що це лише початок нашої ефективної та креативної співпраці з SQUARES, оскільки з Modern-Expo нас поєднує багаторічна співпраця”, розповіла Олена Фролова, директор департаменту маркетингу мережі «Рукавичка».

Новий формат «Рукавички» змінив усе. Тепер магазин має два поверхи: на першому — сувенірна продукція та свіжі овочі й фрукти, на нижньому — максимальний продуктовий асортимент. Загальна площа зросла з 400 м² до 1000 м². Розширені відділи магазину підкреслюють акцент «Рукавички» на локальності й зручності. Головні герої казки зустрічають своїх гостей на великому LED-екрані на першому поверсі та у всьому магазині. Відкриті вікна, підкреслені лінії приміщення та високі стелі дарують відчуття стилю і простору, створюють атмосферу легкості для безтурботних покупок.

Новий магазин мережі «Рукавичка» відповідає й трендам сучасного ритму життя — на вулиці діє вікно To Go, де можна взяти каву та смачну випічку. Поспішати із запашною кавою в руках завжди приємніше.



Довідково:

Modern-Expo Group – міжнародна компанія, постачальник №1 комплексних рішень для ритейлу в Центральній і Східній Європі. Виробничі майданчики, загальною площею 112 тисяч м², є у Луцьку (Україна), Верхньодніпровську (Україна) і Вітебську (Білорусь), логістичний центр в Любліні (Польща).

Modern-Expo постачає обладнання в понад 70 країн світу; асортимент компанії – більше 50 тисяч найменувань, зокрема, торгові стелажі, касові бокси, обладнання з нержавіючої сталі, каси самообслуговування, стелажі високого складування, POS-обладнання, холодильне обладнання; сьогодні компанія також розробляє SMART-рішення для ритейлу. 11 офісів компанії відкриті в Україні, Франції, Польщі, Білорусі, Німеччині, Великобританії, ОАЕ та інших країнах.

Серед клієнтів Modern-Expo такі відомі компанії, як: Groupe Auchan, PepsiCo, Metro AG, British American Tobacco, Philip Morris, Imperial Tobacco, Carrefour, OKKO, АТБ, Union COOP, E.Leclerc, Fozzy Group, Rewe Group, Zabka, Henkel, SPAR та інші.

Читати також:

«Modern-Expo» обладнала четвертий магазин для «SPAR» в ОАЕ

Modern-Expo обладнала новий склад корпорації Geberit стелажною системою

Коментарі
23 серпня
Вчора
21.08.2019
20.08.2019
Топ оголошення
  • Продам
  • Куплю
  • Здам
  • Обміняю
Підписатися на наші новини
*ви у будь-який момент зможете відписатися від наших новин