Як подати звітність та зекономити час

25 Серпня 2019, 16:05
фото ілюстративне 871
фото ілюстративне

Подання документів засобами електронного зв’язку в електронній формі відбувається платниками відповідно до норм Податкового кодексу України від 2 грудня 2010 року № 2755-VI зі змінами та доповненнями та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 06.06.2017 № 557, зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 03.08.2017 за № 959/30827 (далі – Порядок).

Згідно з п. 3 розд. ІІ Порядку платник створює електронні документи у строки та відповідно до порядку, що визначені законодавством для відповідних документів в електронному та паперовому вигляді, із зазначенням всіх обов’язкових реквізитів.  Про це повідомляє сектор комунікацій ГУ ДФС у Волинській області

Вхід до Електронного кабінету відбувається за посиланням, а також через офіційний веб-портал ДФС.

В відкритій частині Електронного кабінету у розділі «Допомога» опублікована покрокова допомога щодо створення електронних документів за допомогою режиму «Введення звітності». 

В режимі «Введення звітності» приватної частини (особистого кабінету) Електронного кабінету користувач має можливість створювати, редагувати, підписувати та надсилати, зокрема, податкову звітність за формою податкової декларації платника єдиного податку – фізичної особи – підприємця, затвердженою наказом Міністерства фінансів України від 19.06.2015 № 578 зі змінами та доповненнями.

При формуванні податкової декларації користувач самостійно встановлює фільтр за параметрами: «рік», «період», «тип форми» та обирає необхідну форму податкової декларації (наприклад, F0103306) за звітний період, щодо якого здійснюється звітування. В наступному вікні обирає «стан документа» та відповідний територіальний орган ДФС: «регіон», «район».

Коментар
19/04/2024 П'ятниця
19.04.2024