Знайшли помилку? Виділіть частину тексту і натисніть CTRL + Enter
БІЗНЕС.РАЙОН

Пенсія в «один дотик»: навіщо стояти в черзі, якщо є інтернет?

13:09 12.09.2019
219

Усі необхідні документи, в тому числі і заяву про призначення пенсійних виплат, відтепер можна подати в електронному вигляді.

Головне управління Пенсійного фонду України у Волинській області презентує запроваджену Пенсійним фондом України нову модель звернення громадян за призначенням пенсії в «один дотик» через сайт Фонду. Потрібно лише буде прийти один раз для отримання пенсійного посвідчення.

Cервіс передбачає:

- подання документів для призначення пенсії дистанційно в електронному вигляді (заява та копії документів, завірені електронним підписом);

- після прийняття рішення про призначення пенсії повідомлення про необхідність звернення до сервісного центру за отриманням пенсійного посвідчення.

Отже, для того, аби вам призначили пенсію за спрощеною електронною процедурою, необхідно:

- авторизуватися в особистому кабінеті на вебпорталі за допомогою електронного цифрового підпису;

- у розділі особистого кабінету «Заява на призначення пенсії» завантажити весь пакет відсканованих документів, необхідних для призначення пенсії;

- підписати звернення електронним цифровим підписом та надіслати його до підсистеми «Звернення».

Додавати документи (у разі потреби) через свій електронний кабінет можна упродовж трьох місяців. Користувачі веб-порталу отримуватимуть повідомлення про надходження, прийняття документів до розгляду, перебіг їх опрацювання і про призначену пенсію. Час очікування розгляду заяви – десять днів. На вказану при реєстрації електронну пошту (або за допомогою СМС) повідомлятимуть, коли потрібно прийти за посвідченням.

Сервіс призначення пенсії в «один дотик» є складовою частиною системи надання послуг у сфері пенсійного забезпечення в електронній формі («Е-ПЕНСІЯ»), що реалізується Пенсійним фондом України.

Як повідомляє Волинська ОДА, впровадження такої системи спрощує взаємодію громадян з Пенсійним фондом України, дозволяє зменшити витрати часу осіб, які звертаються за призначенням пенсії, забезпечує максимально комфортні умови для отримання послуг, не виходячи з дому.

Довідково: на веб-порталі електронних послуг Пенсійного фонду України працює низка сервісів для пенсіонерів, застрахованих осіб та страхувальників. Це, зокрема:

- налаштування послуги безкоштовного СМС-інформування (щодо призначення/перерахунку пенсії; сплати страхових внесків роботодавцем та страхового стажу особи);

- отримання довідок, достовірність яких підтверджується QR-кодом (про розмір сплачених внесків (форма ОК-5), витяг із реєстру застрахованих осіб, довідка про розмір пенсії);

- отримання застрахованими особами через особистий кабінет інформації про страховий стаж та щомісячні відрахування єдиного соціального внеску роботодавцем;

- кабінет страхувальника, через який можна отримати інформацію стосовно сплати єдиного соціального внеску, в тому числі щодо заборгованості підприємства з цього виду платежу, а також електронні «Довідки про трудовий та страховий стаж» працівників для розрахунку суми виплати за час тимчасової непрацездатності.

Читайте також: Цифрова революція Пенсійного фонду України: кому, де, як і навіщо реєструватися

Коментарі
17 вересня
Сьогодні
Вчора
15.09.2019
Топ оголошення
  • Продам
  • Куплю
  • Здам
  • Обміняю
Підписатися на наші новини
*ви у будь-який момент зможете відписатися від наших новин