Як громада на Любомльщині піариться за допомогою брендування

18 Вересня 2019, 10:44
929

У громаді на основі логотипу розробили брендовану сувенірну продукцію, аби більше піарити ОТГ в інформаційному просторі.

Про це інформує Волинський Центр розвитку місцевого самоврядування Програми «U-LEAD з Європою».

Логотип Вишнівської ОТГ – це графічний знак та текстова частина, він виконаний у двох версіях – вертикальній (основна) та горизонтальній. А також у трьох колірних варіаціях – з використанням основних брендових кольорів, чорній та білій. Графічний знак поєднує в собі та відображає основні особливості громади – асоціативну складову адміністративного центру громади (село Вишнів – вишневий цвіт, вишня) та об’єднання семи сільських рад.

Логотип легко модифікується відносно потрібних кольорів та потреб використання. Основні версії гарно виглядають на будь-якому фоні. У логотипі використаний брендовий шрифт Myriad Pro у двох нарисах. Під час роботи над створенням візуальної складової бренду громади розроблені макети: візитки, теки для документів, значок депутата ОТГ.

Щодо брендбуку (інструкція з використання логотипу), у ньому описані брендові листівки, блокноти, візитки, ручки, значки, футболки тощо.

Уже за кілька місяців громада розробила крафтові пакети, ручки, блокноти та теки із логотипами Вишнівської ОТГ. Такий сувенірний подарунок вони привезли до стін Волинського Центру розвитку місцевого самоврядування на семінар з комунікацій.

Радниця із комунікацій Волинського ЦРМС Олена Кузьмич наголосила про важливість логотипу для просування унікальності громади, серед яких — і в інформаційному просторі та айдентики як вияву цього логотипа.

Нагадаємо, що передував цьому процесу семінар «Брендинг як засіб стратегічних комунікацій», під час якого Олена Кузьмич розповіла, як волинським ОТГ стати успішними, відомими та заможними. За її словами, бренд – саме те, що допоможе громадам заявити про себе у громадському та медійному просторах.

Коментар
20/04/2024 П'ятниця
19.04.2024