Компанія Geely випустила крос-купе, яке створить конкуренцію BMW

20 Вересня 2019, 10:12
7539

Марка Geely приготувала сюрприз своїм прихильникам. Це крос-купе Geely FY11 на платформі СМА, яку використовує шведський Вольво ХС40. Компанія провела величезну роботу із створення дійсно унікального дизайну кросовера, який вже порівнюють з BMW X4. Причому порівняння, як правило, не на користь баварського автомобіля.

1

Geely FY11, старт продажів і комплектації

Джилі привчила українського користувача до того, що стартові ціни на їх автомобілі на порядок нижче європейських. Якщо десяток років назад в якості автомобілів марки можна було сумніватися, то сьогодні про ремонтопридатність і якість складання в цілому можна не переживати. 

Сайт із запасними частинами оновлюють регулярно, тому жодних відчутних проблем в ремонті власники машин марки не випробують. Та і надійність автомобілів росте в ногу з якістю складання і застосуванням сучасних технічних рішень. 

Дивлячись на дизайн кузова нового крос-купе, просто не віриться, що машина розроблена і зібрана в КНР. Так, за дизайн кузова відповідав віце-президент дизайн-бюро компанії Джилі, швед Гай Бергойн. Чи варто нагадувати, що і сама компанія Вольво також належить китайцям. Більше того, за кілька років роботи альянс зумів підготувати і запустити на ринок абсолютно новий бренд, Lynk&Co.

Продажі нового крос-купе Geely FY11 на домашньому ринку вже почалися. Про терміни постачання в Україну дилери доки не повідомляють, але ціни вже відомі. Базовий кросовер з переднім приводом можна купити за 150 тисяч юанів, що відповідає 20 тисячам доларів. За мірками Джилі, це найдорожча модель навіть у базі, але якщо врахувати те, що входить в стандартну комплектацію, питання до автомобіля відпадають.

На домашньому ринку кросовер в початковій комплектації продають з трьохциліндровим 1,5-літровим турбированным двигуном потужністю 177 л.с. і моментом, що крутить, 255 Н∙м. Такий же мотор, але слабкіше на 10 коней, встановлений під капотом Volvo XC40. Для топової версії кросовера приготували аналог шведського дволітрового двигуна В4204Т, який розвиває 238 сил. Шведський мотор в цьому випадку на 10 коней потужніше.

У обох випадках в парі з двигуном працюватиме 8-ступінчастий автомат виробництва Aisin. Також планують установку 7-ступінчастої роботизованої трансмісії з двома зчепленнями мокрого типу. Компанія озвучила можливість комплектації автомобіля гібридною силовою установкою, що складається з того ж 1,5-літрового мотора і електродвигуна сумарною потужністю 257 коней. 

Українські ціни офіційні дилери повинні озвучити не пізніше за грудень, але у будь-якому разі, вони будуть нижчі, ніж у європейських аналогів.

Коментар
28/03/2024 Четвер
28.03.2024
27.03.2024