Оксана Білозір порекомендувала шачанам зробити бренд «Шацький пампух з лохиною»

12 Жовтня 2019, 13:41
1407

Як стимулювати малий бізнес на Шацьких озерах – розповіла представниця проєкту Оксана Білозір, офіційний посол бренду в Україні Програми «IMTD» (USA), презентувала шачанам новий пілотний проєкт, який починає працювати в нашій державі.

Про те, які враження у представниці проєкту від Шацька, вона розповіла у телепередачі «Актуально» на 12 Каналі.  

Читайте також: Америка допоможе шачанам відкрити бізнес і розбагатіти – Оксана Білозір

«Ми були в Шацькому районі. Це, по перше, туристична Мекка. І там може бути паралельно дуже багато маленьких бізнесів. Тому що нам хочеться стимульнути саме маленький бізнес. За нашим проєктом, одна людина може отримати фінансову, ресурсну чи технологічну допомогу розміром до 20 тисяч доларів. І ми показали на прикладі пончиків. В Шацьку є своєрідний культ пампуха. І коли ми писали в соцмережах, що знаходимось у Шацьку, усі писали, що найсмачніші пампухи, які ми їли, це були в Шацьку на озері Світязь», – поділилася враженнями Оксана Білозір.

А на запитання ведучого, чи вдалося їм скуштувати пампухи, співачка зізналася: 

«Ми не те що куштували, ми їх ліпили. І ми показували, як на цьому маленькому проєкті пампухи (бо це не є бізнес, який дає податки в громаду, на жаль, бо він не має фінансових ресурсів) можна сформувати маленький бізнес».

Також посол проєкту порадила шачанам, як розкрутити свій озерний бренд.

«І ми показали, що якщо у вас є лохина, печуть фантастичні пампухи, то зробіть бренд «Шацький пампух з лохиною». Ми на презентації у Шацьку вперше зліпили цей пампух. Чому саме з лохиною? Бо там великі плантації лохини. Там земля найкраща в світі для того, щоб росла лохина, і вона росте найсмачніша в світі. Ми можемо бути з вирощувачами лохини так само партнерами. Тому що вони лохину сьогодні здають по 60 гривень, бо оптовики приїжджають і забирають по такій ціні, бо вони диктують ціну. А ми як частина міжнародної світової кооперації маємо свої ринки, куди можемо продавати цю ягоду. І можемо ту лохину забирати не по 60 гривень, а по ринковій ціні. Бо, наприклад, в Америці лохина коштує 40 доларів за кілограм.  Брати по 60 гривень і продавати по 400 гривень в супермаркеті – це неповага до нашого виробника. Тож яка тут може бути мотивація виробника?» – розповіла Оксана Білозір.

Наостанок офіційний посол бренду в Україні Програми «IMTD INTERNATIONAL» зазначила, що їхня програма – не латати дахи, не будувати школи і садочки, а стимулювати бізнес і його розвиток, інвестувати гроші туди, де люди стануть самодостатніми.

Коментар
20/04/2024 П'ятниця
19.04.2024