Бізнесмен дня: ресторатор Андрій Котищук

21 Жовтня 2019, 11:00
Андрій Котищук 4596
Андрій Котищук

21 жовтня святкує день народження ресторатор, підприємець, депутат Княгининівської сільської ради Андрій Котищук.

Бізнес.Район вітає іменинника і бажає, аби все задумане завжди збувалося.

Ми зібрали для вас найцікавіші цитати Андрія Котищука, які характеризують його як бізнесмена і особистість.

Про початок власного бізнесу. У мене з'явились кошти, я вирішив їх вкласти в якусь справу. Кошти, які лежать вдома, рано чи пізно закінчуються. Потрібно, щоб гроші працювали на вас – це основна їхня задача.

Про партнерство в бізнесі. Завжди в спільному бізнесі має бути людина, яка відіграє першу скрипку, це треба сприймати нормально, бо якщо так не буде, якщо дві вперті людини впруться роками один в одного – то партнерських відносин ніяких не буде.

Про освіту. Є багато молодих людей, яким батьки сказали: «Йди вчися». А людина хотіла бути водієм тролейбуса, наприклад. Чи буде комусь подобатися примусове навчання? Тому я кажу: «Навіщо витрачати час на університети? Йди працювати в сфері, якій ти хочеш, на роботі, яка тобі подобається».

Про мотивацію. Я не вірю в те, що людину можна мотивувати. Людину можна залучити. Багато хто в нашій країні просто сидить вдома. Ми щось робимо, а вони кажуть: чого ви нас не покликали? Я думаю, якщо до цієї людини звернутися, самому піти назустріч, залучити її до справи і показати результат, ця людина буде мотивована діяти. Їй це сподобається. Мотивація? Не знаю. Тільки залучення, тільки спільна робота.

Про роботу за кордоном. Можна поїхати за кордон, але хто ми там? Ми там нічим не захищені. Насправді, тут є пропозиції по роботі, аби було бажання працювати. В нас інша біда – зараз є дуже мало молодих цілеспрямованих людей, які думають про майбутнє, про те, як щось зробити тут. Треба вдома розпочинати якусь справу, робити якісь стартапи, головне – поставити собі ціль. Але коли ви на першому камені спіткнулись – не опускати руки ніколи. 

Про те, що клієнт завжди правий. Як я завжди кажу, є правило, написане кров'ю – «клієнт завжди правий», і ми цього правила завжди дотримуємося. Ми – обслуговуючий персонал, не залежно чи це офіціант, чи директор, чи власник закладу. Ми пішли на те, щоби працювати для людей і ми їх обслуговуємо. Саме тому в нас немає такої градації, що офіціант неправий, а директор все знає.

Про досвід на помилках. Не помиляється тільки той, хто нічого не робить. В мене в житті було багато випадків, що починав проекти і закінчував за два місяці, бо «не пішло». Так буває, але я вже отримав свій досвід і знаю, як не можна робити. Звичайно, є камені спотикання. Ви зачепились, але йдете далі. Головне – не зупинятися. Тільки вперед-вперед-вперед.

 

За матеріалами: Конкурент, Молодіжний центр Волині, Таблоїд Волині

Читайте також:

Коментар
20/04/2024 П'ятниця
19.04.2024