У Луцьку розкажуть, як підприємцям ефективно співпрацювати з медіа

18 Листопада 2019, 16:00
2411

Вже 29 листопада у Луцьк відбудеться четвертий West Media Forum. Одна з панельних дискусій стосуватиметься співпраці підприємців та засобів масової інформації.

Під час цьогорічного West Media Forum виступить чимало відомих спікерів, які працюють у галузі мас-медіа, реклами, піару та маркетингу. Організатор заходу – видання «Бізнес.Район», генеральні партнери – «СІД медіа груп» та PMBA Бізнес-Академія. Зареєструватися на форум можна на сайті. https://wmf.com.ua/west-media-forum-2019.

Так до Луцька завітає Гайгисиз Гелдієвз. Разом з партнером він керує Лондонською Консалтинговою компанією «Jnomics Media». Раніше працював виконавчим продюсером Hromadske TV, був генеральним продюсером телеканалу ZIK, продюсером вечірнього прайму на каналі «112 Україна». Він розповість про альтернативні моделі монетизації для медіа та світові тренди. Так, присутні дізнаються на чому і як заробляє Washington Post (США), The Guardian (Європа), EKSPRESS GRUPP (Прибалтика) і які монетізаціонние моделі можна застосувати в українських регіональних ЗМІ.

Гайгисиз Гелдієвз
Гайгисиз Гелдієвз

 

Ще одна спікерка - засновниця PR агенції Yevstihnieieva Consult Ольга Євстінгєєва. Вона зупиниться на темі, як бренду почати співпрацювати з медіа. Також розповість про формати роботи: що таке прес-тури, як давати експертні коментарі, писати новини та створювати партнерські проекти.Важлива тема для підприємців - моніторинг ефективності співпраці зі ЗМІ, тож піарниця навчить, як виміряти лояльність та впізнаваність. Спікерка має дев’ять років досвіду у сфері PR та журналістики. Співпрацювала з бізнесом, громадськими та міжнародними компаніями. Консультує Світовий Банк в Україні з питань медіа, проводила антикризові комунікації у компанії YouControl.

Ольга Євстінгєєва
Ольга Євстінгєєва

 

Також під час панельної дискусії виступить Тетяна Кулькова – Marketing Director FinTech-журналу PaySpace Magazine. Вона має понад десять років досвіду роботи в маркетингу ЗМІ (Finance.ua, Ліга, Meta.ua, Sport.ua). Працювала як у медіа так і з брендами, а тому добре знає «кухню» зсередини. Під час West Media Forum, як зробити медіа амбасадором вашого бренду.

Тетяна Кулькова
Тетяна Кулькова

 

Учасники дізнаються, як правильно обрати медіа з якими має співпрацювати бренд. Що робити бренду задля цитування в ЗМІ безкоштовно? Як сформувати лояльність не тільки у цільової аудиторії, а ще й у медіа? І нарешті, що потрібно зробити, аби налаштувати систему показників ефективної роботи з медіа.

Захід буде цікавий підприємця, маркетологам, піарникам та журналістам, які хочуть працювати з рекламними текстами.

 

Коментар
19/03/2024 Понеділок
18.03.2024
17.03.2024