Понад 56 тисяч волинян зареєструвалися в Особистому кабінеті на сайті 104.ua
За чотири роки функціонування онлайн-сервісу «Особистий кабінет» на сайті 104.ua близько 56 тисяч споживачів дистанційно вирішують усі газові питання, не відвідуючи при цьому компанію.
Крім Особистого кабінету, АТ «Волиньгаз» активно впроваджує й інші сучасні онлайн-сервіси, щоб споживачі могли в зручних домашніх умовах дистанційно спілкуватися з газорозподільною компанією. Наприклад, мобільні додатки для усіх різновидів гаджетів, СМС-інформування, електронна пошта, Контакт-центр, вайбер-боти тощо. Однак, найзатребуванішим та найінформативнішим є Особистий кабінет на сайті 104.ua.
«Лише за кілька років ми стали справді сервісною компанією, адже за короткий час практично ліквідували черги, натомість, запропонували близько десятка дистанційних видів взаємодії з Волиньгазом. Разом із тим, у разі потреби, споживачі завжди можуть прийти і в наші сучасні Центри обслуговування клієнтів, які вже діють у п'яти найбільших містах та районах області», – інформує голова правління АТ «Волиньгаз» Мирослав Коротя.
Тому споживачам газу не потрібно чекати паперового рахунку за газ, а вчасно отримувати його у своєму Особистому кабінеті. Зареєструватися можна на сайті 104.ua у розділі «Реєстрація». Для цього потрібно знати номер свого особового рахунку та останню суму платежу за газ.
Читайте також: Цьогоріч Волиньгаз інвестував у безпеку газопостачання 22 мільйона гривень
-
Сьогодні
-
Завтра
-
Незабаром
Коментарі