У Луцьку розкажуть, як правильно підбирати співробітників
У Луцьку відбудеться захід, на якому розкажуть, як правильно підбирати співробітників.
Подія відбудеться ц вівторок, 10 грудня. Початок о 8:30 у Фелічиті, що на вулиці Набережній. Про це повідомляють організатори.
«Персонал – найбільша цінність для бізнесу та його рушійна сила. Залучати в компанію «саме тих» людей, правильно оцінювати компетенції та потенціал, а також аналіз та прогнозування розвитку працівника – основні завдання HR, або ж людини, яка в компанії управляє людськими ресурсами», - йдеться у повідомленні
Під час наступного WOW:ранку ми спілкуватимемось на такі теми:
- Як знайти потрібну людину в команду та створити кадровий резерв;
- Як організувати професійну та психологічну адаптацію нових співробітників;
- Які задачі закриває HR? Допоможемо власникам зайвий раз зрозуміти/переконатися та порефлексувати на цю тему;
- Про що має подбати власник малого бізнесу, якщо в нього не має HR;
- Про рекрутинг та важливість HR для втілення бізнес-стратегії.
Все це розповідатиме спікерка та HR manager Тетяна Шепітко, яка має 10 років досвіду у сфері управління персоналом, 5 років практики коучингу, а також досвід HRD в компанії Modern-Expo Group
Для кого цей захід?
Запрошують до бесіди власників бізнесу, HR-ів, фінансових директорів, менеджерів, маркетологів, фахівців які займаються підбором персоналу та працюють над створенням команд.
Як потрапити на подію?
1.Зареєструватися тут: http://bit.ly/2rVjIVq
2.Оплатити участь: 200 грн при попередній ситуації, в день заходу – 250 грн.
4149499648147583 (Картка ПриватБанку, отримувач — Цимбалюк Оксана. Призначення платежу - wow ранок. Просимо вислати скрін оплати в приватні повідомлення на якусь зі сторінок в соцмережах Pro Business Hub)). Дружня кава включена в рахунок.
3.Прийти на WOW:РАНОК 10 грудня о 8:30 у Фелічіту на Набережній.
Що таке WOW:РАНОК і яка наша місія?
Та яка місія? Ми просто хочемо ефективно та з користю проводити час. На наші заходи запрошуємо спікерів-практиків, які діляться власним !реальним! досвідом у сфері бізнесу, маркетингу, дизайні, HR, продажів, реклами та бізнес-планування. Без води та по суті.
Реєстрація відкрита. Участь підтверджують після оплати.
-
Сьогодні
-
Завтра
-
Незабаром