Сім молодих луцьких підприємців, які вас надихнуть. #НЕЗЕЛЕНІ

01 Січня 2020, 11:09
Незелені-2019 4514
Незелені-2019

Бізнес.Район регулярно розшукує юних підприємців і підприємиць, які не чекають, поки їм хтось влаштує життя, а самі стають на шлях ризику і важкої праці. І знаєте, така молодь у нас є. Ці хлопці і дівчата своїм прикладом доводять, що неможливого немає.

Їхні історії редакція збирає у рубрику #Незелені і пропонуємо вам пригадати героїв наших матеріалів, у яких є про успіхи і невдачі, з якими стикаються бізнесмени-початківці, як їх долають та яких приницпів дотримуються у роботі. 

21-річна Світлана Стеренчук – засновниця бренду органічної косметики «Mbrand»

Світлана власноруч виготовляє засоби для догляду за шкірою та волоссям і реалізовує їх через Instagram. Всі процеси від вибору інгредієнтів для майбутніх косметичних засобів до відправки готової продукції замовницям вона опановувала самотужки. 

Про особливості «варіння» органічних засобів для догляду за шкірою та волоссям, принципи роботи в Instagram, власних друзів та пошук помічниці юна бізнеследі розповіла в інтерв'ю «Скажи собі ммм».

Світлана Стеренчук
Світлана Стеренчук

 

22-річний Станіслав Кримчук – власник магазину Santa Shop

Станіслав налагодив власне виробництво святкового одягу і сам його продає у крамничці Santa Shop. Це – светри з оленями, шкарпетки, шапки ручної роботи, а також пледи та багато інших святкових дрібниць. А з 24 грудня діє доставка «Санта делівері»: Станіслав особисто розвозить замовлення, які збирає через Інстаграм-магазин та Facebook-сторінку

Більше про історію бізнесу Станіслава Кримчука читайте у матеріалі Різдвяний настрій з доставкою від юного Санти: хто у Луцьку в’яже і продає светри з оленями.

Станіслав Кримчук
Станіслав Кримчук

 23-річний Андрій Рейкін і 24-річний Андрій Мошковський перетворили театр вогню на бізнес

Хлопці займаютсья вогняними шоу поряд із основною роботою. Для них це вогонь дає не тільки хороші гроші, а й емоції, драйв, цікавість і страх. 

І хоча їхній бізнес на перший поглд має розважальний характер, артисти вважають кожен номер частиною себе.

«Це – бартер емоцій. Кожен виступ – нова історія», – розповіли молоді підприємці в інтерв'ю/

Андрій Мошковський і Андрій Рейкін
Андрій Мошковський і Андрій Рейкін

24- річний Павло Момонт, який відкрив власний магазин автозапчастин

Історія Павла особлива тим, що з автомобілями, запчастинами та їх ремонтом він знайомий ще із дитинства. Хлопець народився у Луцьку, де батьки працювали на підприємстві, яке займалось технічним обслуговуванням вантажних автомобілів та вантажними перевезеннями. Мама була бухгалтеркою, батько – механіком.

Коли Павло підріс у сім'ї вже була власна СТО, але Павло попрацював у батькому бізнесі два роки і взявся за свою власну справу, а в інтервю Бізнес.Району він зізнався: «Я шкодую, що не почав раніше».

Павло Момонт
Павло Момонт

26-річний Олександр Дмитрук, який  здійснює мрії волинян про авто з Америки

Автоцентр «Детройт» займається пригоном авто з США і Канади «під ключ». На торговому майданчику «Детройту» можна взяти авто в оренду, а також вигідно продати своє. Незабаром на території автоцентру встановлять найпотужнішу на Волині електрозаправку. 

Олександр разомі 21-річним братом Назаром продовжує справу батька, тож як сам зізнається, машини з ним були завжди. Детально про те,  чому авто з-за океану – кращі за європейські, чому не варто боятися купувати автомобілі на страхових аукціонах і що потрібно робити, аби стати успішним бізнесменом Олександр розповів в інтерв'ю From USA with love: як лучанин відкрив власний Детройт.

Олександр Дмитрук
Олександр Дмитрук

«Євині дочки» Оля Присяжнюк та Оля Ільчук, які п'ять років шиють авторські торбини 

Дівчата почали свою справу у 2014-му, коли одній з них було 22, а іншій – 24 роки. Обидві були випускницями художньої школи, мали університетську освіту, і мріяли почати щось своє. Спершу паралельно з основною роботою, але в перспективі – перетворити хобі на зайнятість зі стабільним доходом.

Історія «Євиних дочок» доволі типова для тих, хто знає хоча б одного майстра хенд-мейду. Незвичайним у цій справі є те, що вже 5 років бізнес перебуває на етапі «зародження». Численні невдачі не змусили дівчат відмовитися від власної справи, і Олі продовжують шити авторські сумки, а як у них вдається попри все читайте у матеріалі Євині дочки: історія луцького хенд-мейду, який мріє стати бізнесом.

Читайте також: П'ять луцьких крамниць, де шукати здорові смаколики до святкового столу

Коментар
20/04/2024 П'ятниця
19.04.2024