Про що говорили на четвертому форумі інтернет-маркетингу у Луцьку. РЕПОРТАЖ
Як ефективно просувати свій бізнес у епоху інтернет-технологій, дізналися півтори сотні учасників West iMarketing Forum 2020.
Четвертий форум інтернет-маркетингу стартував у луцькому Музеї сучасного українського мистецтва Корсаків у п’ятницю, 7 лютого. Цього разу форум зібрав рекордну кількість спікерів та охопив безліч аспектів роботи маркетологів у мережі.
Розпочали традиційно – із кави та печива. Перші учасники встигли зареєструватися, і неквапно насолоджувалися експонатами Музею. Тим часом у залі актуального мистецтва розкладали стільці та налаштовували техніку.
За кілька хвилин директорка Бізнес академії практичного менеджменту PMBA Тетяна Репницька оголосила форум відкритим.
Модератор форуму запросив до мікрофону першого спікера – засновника львівської агенції Lemarbet & CEO Plerdy Андрія Чорного. Він на кількох типових прикладах пояснив, яким чином потрібно працювати з конкурентами, аби мати максимальну вигоду.
Далі виступав модератор. Він розповів всі тонкощі роботи із Google та Facebook Євген Шевченко у 2020 році та пояснив, як змінюються алгоритми глобальних мереж.
Павло Тучинський з компанії «Newage.agency» проаналізував успішні медійні кампанії на предмет їх ефективності.
Після невеликого кава-брейку говорили про YouTube для бізнесу та використання CRM в рекламі.
Учасників пригощали обідом. Для зацікавлених провели пізнавальну екскурсію Музеєм сучасного українського мистецтва Корсаків.
Другий блок виступів розпочався одразу по обіді. Говорили про те, як працювати з негативом у мереж. Експерт Станіслав Матюшенко радив зокрема не реагувати агресивно, адже будь-яка неправильна реакція тільки підсилить вплив цього повідомлення на репутацію бізнесу.
Далі ішлося про те, як залучати до просування свого продукту блогерів та лідерів думок.
Пожвавлення у рядах учасників викликав виступ харизматичного Дмитра Кудренка, який захоплююче розповідав про гейміфікацію в email-маркетингу. Після тривалого виступу гості форуму ніяк не могли відпустити Дмитра на кава-брейк, засипаючи його купою запитань.
Завершували форум виступами про лайфхаки b2b маркетингу та досвідом розвитку офлайнової мережі з допомогою digital інструментів.
На панельній дискусії гості продовжили задавати численні запитання. Найактивніші з них отримали подарунки від організаторів та спонсорів.
Насичений день закінчили колективним фотографуванням.
Читайте також: У Луцьку – West iMarketing Forum 2020