«Ігри грають навіть серйозні люди», – Дмитро Кудренко про гейміфікацію в email-маркетингу

20 Лютого 2020, 15:20
2375

Дмитро Кудренко, керівник компанії eSputnik, яка допомагає бізнесам спілкуватися з клієнтами через різні канали, розповів, чим корисна для бізнесу гейміфікація в email-маркетингу.

Спікер виступив з лекцією на WEST iMARKETING FORUM 2020, який пройшов 7 лютого у Музеї сучасного українського мистецтва Корсаків. Організувала захід бізнес-академія РМВА.

Суть гейміфікації – у використанні ігрових механік при роботі з клієнтами або персоналом для підвищення їх заглибленості в продукт, утримання, розвитку лояльності. Це можуть бути інтерактивні листи, ребуси, головоломки та задачки.

Дмитро Кудренко
Дмитро Кудренко

Дмитро Кудренко переконує, що інтерактив має бути скрізь, адже у світі стало надто багато інформації.

«Гейміфікація – це щось, що дозволяє залучати людей. Напевно, це один з основних трендів того, що відбувається в світі, тому що занадто багато інформації. І в цьому масиві інформації – акції, якісь корисності… І його так багато, що нам нудно. Якщо ми готові сприймати це все, то з якимось фаном. Він завжди лідирує. І скрізь зараз з’являється щось таке, щоб був інтерактив.

Чому ігри? Тому що всі ми люди. Навіть якщо серйозні люди. Все одно ми любимо якийсь фан. Люди залишаються людьми навіть коли читають листи. Тому ваші листи не повинні бути суперсерйозними. Люди грають ігри навіть тоді, коли немає інтернету», – зазначив спікер.

За словами Дмитра Кудренка, гра повинна мати максимально зрозумілу ціль, досягнення та правила. Потрібно дати людям привід показати свою винахідливість.

Читайте також: Немає YouTube-каналу – немає бізнесу: поради від київського експерта з WEST iMARKETING FORUM

Яку гру обрати?

Споживачі, як учасники ігор, діляться на чотири типи і кожному з них підходить свій тип конкурсів та ігор. Знаючи характеристики своєї цільової аудиторії, легше визначитися зі способом залучення і способом мотивації.

Типи споживачів:

  • Кілери – найазартніші. Для них перемога важливіша за винагороду.
  • Накопичувачі – їм важливий тільки приз. Це ті люди, в яких на сторінці у соцмережі завжди купа репостів з конкурсами.
  • Дослідники – грають заради гри. Вони вивчили ринок, знають гравців і можуть дати змістовний зворотний зв'язок.
  • Тусовщики – соціально активна частина цільової аудиторії. З ними добре працюють реферальні конкурси, де треба чимось поділитися або привести одного.

Читайте також: У Луцьку – West iMarketing Forum 2020

Механіка проведення ігор в листах

Правила і спосіб проведення залежать від того, в яку гру ви «запропонуєте зіграти» передплатникам.

Найпопулярніші це:

  • квести з промокодом;
  • ребуси;
  • тести;
  • опитування;
  • лотереї;
  • виконання завдань, пов'язаних з продаваною послугою або продуктом;
  • стирання штрих-коду прямо в листі;
  • інтерактивні листи розважального характеру, які спонукають читати кожен лист.

У компанії eSputnik переконані, що глибина перегляду гейміфікованих листів більше 50% і прямує до максимуму, що є відмінним поведінковим параметром. Для бізнесу подарувати «медаль» клієнту практично не затратно, а для покупця це вже цінно.

 

Світлана КИРИЛОВА

Коментар
26/04/2024 Четвер
25.04.2024