Таланти не вирощують, як шампіньйони, або Що робить Банду Бандою

24 Лютого 2020, 09:00
2403

Провідне українське креативне агентство Banda поділилося з волинськими колегами своїми підходами до організації роботи і виховання команди.  

Послухати зірок рекламного бізнесу прийшло в межах семи сотень місцевих рекламників, дизайнерів, маркетологів, піарників, журналістів, копірайтерів та інших фахівців, причетних до креативних індустрій, у суботу 22 лютого в розважальному центрі «Промінь».

Хлопці і дівчата, які творять компанію Banda, переконані, що сильному бренду потрібна сильна місія. І бажано, щоб вона звучала лаконічно. Місія «Банди» – робити креативність значимою.  А ще «бандити» декларують єдину цінність – щирість.   Саме такі орієнтири визначають стиль щоденної роботи «Банди».  

Читайте також: «Місцевий бізнес став дуже вимогливий до дизайну», – Дмитро Авраменко

Журналісти Бізнес.Району суб’єктивно визначили п’ять з половиною практик,  які можуть запозичити не тільки креативні бізнеси.

Перше: свобода  це ефективність.  Таланти не вирощують як шампіньйони. Рецепт для грибів «тримати в темноті, поливати лайном», не працює для творчих людей. Тому, у Bandi відійшли від традиційних робочих графіків і будь-яких рамок. Відносини у команді тільки горизонтальні, начальників нема. Відпустки тривають стільки, скільки людина хоче, а ще практикують роботу у режимі «Телепорт», коли дозволяється працювати з будь-якого місця планети.  А ще дозволений вихідний поганого настрою.  Таким чином креативники борються із вигоранням.  І при такій, здавалося б, надмірній свободі, у 2019 році Banda була визнаною найефективнішим агентством України за результатами Effie Awards Ukraine.

Читайте також: Як зробити медіа амбасадором свого бренду

Друге: батькам теж важлива ваша робота.  Раз на рік до офісу запрошують батьків «бандитів»  і розказують, що їхні діти не наркомани. Обов’язковим пунктом програми є спільна вечірка. Емоційний заряд, який всі отримують на «батьківському дні», додає натхнення не тільки в побуті, а й на роботі.

Батьківський день по-бандинстськи
Батьківський день по-бандинстськи

Читайте також: «Нативна реклама треба, бо все інше припиняє працювати», – керівниця спецпроєктів видання «Liga.net»

Третє: всі люблять пахлаву. Понеділок – день для похвал, у який не заведено говорити «гадості» одні одним. Якщо хтось дозволить сказати собі неприємне колегам у «день пахлави», буде змушений весь день проходити у спеціальній пачці.

Читайте також: «Нативна реклама працює на репутацію», – PR-менеджерка компанії «Дмитрук»

Четверте:  супергерої повинні мати суперворога. Ворогом «бандівців» є надто серйозне лице, внутрішній експерт, який все знає. Антидотам цього ворога є «безуминка», твердження «ми не знаємо», завзяте «а давай», і … «баланс лайна». Адже би крутим ти не був, все одно будеш робити те, з чого починав.

Читайте також: Корсак-молодший: маркетолог, який виходить з тіні відомого батька. #НЕЗЕЛЕНІ

П’яте: робити людей «випуклими». Щоб люди були такі як ви, треба їх навчити. Тому кожен з команди веде інстаграм, читає лекції, готує шпори-інструкції колегам, а на сайті компанії можна знайти статті про людей, які творять Банду.

Читайте також: Як і коли бізнесу треба співпрацювати з медіа

П’яте  з половиною: на офісі «бандитів» безлімітний алкоголь.

Читайте також:«Banda Agency»: історія трьох хлопців, котрі «горіли» роботою і мріяли створити власну команду мрії. ЦИТАТНИК














 

Читайте також: «У нас спершу ХТО, а потім ЩО», – гендиректор «Володимир-Волинської птахофабрики» Аліна Сич

Наталія ПАХАЙЧУК 

Фото Світлани СОЛТ

Коментар
28/03/2024 Четвер
28.03.2024
27.03.2024