Весна завітала до луцьких газовиків
У березні Центр обслуговування клієнтів АТ «Волиньгаз» у місті Луцьк відвідали понад 2800 споживачів, містяни активно цікавляться нововведеннями у газовій сфері, онлайн-сервісами, передають показання лічильників та прагнуть контролювати свої газові витрати.
Цікаво, що колектив Центру обслуговування клієнтів на 95% складається з чарівних пані. Саме вони щодня привітно зустрічають споживачів та надають кваліфіковані консультації з приводу питань газопостачання, повідомляють у газовій компанії.
З нагоди свята весни ми вирішили поспілкувалися із фахівчинями міського ЦОКу про роботу у «Волиньгаз», особистий розвиток та улюблені заняття.
Оксана Ткачук уже 13 років працює в АТ «Волиньгаз». Роботу в газовій сфері вона обрала невипадково:
«Одного разу я зіштовхнулась з юридичними проблемами. Мені незаконно відмовили у працевлаштуванні. Оскільки, я цього не знала, то просто опустила руки та пішла. Після цього випадку мені дуже захотілося стати юристом, аби досконало знати свої права та допомагати іншим у них розумітися. Саме тому в теперішній роботі мені найбільше подобається спілкуватися з людьми, інформувати їх та допомагати зорієнтуватися в складних питаннях. Коли людина з полегшенням каже, що після моїх пояснень їй усе зрозуміло, тоді усвідомлюю: я на правильному шляху».
«У роботі з клієнтами найважливіші щирість, людяність і професійний підхід», – вважає Ольга Тимощук, провідна фахівчиня Центру обслуговування клієнтів у місті Луцьк.
«Волиньгаз» – клієнтоорієнтована компанія, тому нам неабияк важливий зворотній зв’язок. Ми докладаємо всіх зусиль, аби розв’язати проблеми споживача, покращувати рівень обслуговування та донести всю важливу інформацію».
Робочими секретами ділиться Ольга Мельничук:
«Коли людині не все одразу зрозуміло, я беру аркуш паперу і малюю схему. Споживач на власні очі бачить суму, яку він сплачував за доставку газу колись і тепер. Ця різниця взимку дійсно суттєва».
«Наша компанія сприяє особистому розвитку працівників, крокує у ногу з часом. Один із прогресивних напрямків – впровадження онлайн-сервісів. Вони допомагають заощаджувати час та цілодобово слідкувати за станом рахунків за газ. В особистому кабінеті на сайті 104.ua , у додатках 104 Mobile (для Android та іOs), чат-боті 7104ua, що у Viber, можна передати показання лічильника та сплатити за газ швидко, просто і без будь-яких черг», – розповідає Ірина Єзерська.
Проте не роботою єдиною живуть фахівчині Центру обслуговування клієнтів у місті Луцьк. Олена Гуляй, до прикладу, займається виготовленням в’язаних іграшок. Ольга Руденко – любить читати, а Оксана Ткачук відвідує клуб здорового харчування.
Варто зауважити, що за форматом європейського зразка на Волині працюють сім Центрів обслуговування клієнтів АТ «Волиньгаз». Вони обслуговують понад 30 тисяч споживачів міст і прилеглих районів. ЦОК– це майданчик для взаємодії з клієнтами. Для вирішення будь-якого газового питання усі охочі можуть прийти сюди й отримати повну консультацію менеджера. Для максимальної зручності перебування клієнтів Центри облаштовані м’якими диванчиками, кондиціонером, кулером, кава-машиною. Електронна черга ефективно розподіляє потоки клієнтів за характером питань з метою запобігання утворення черг. Тонкі монітори, термінал і банкомат дають можливість інтерактивно вирішити ряд питань стосовно перевірки даних і здійснення оплат.
«Волиньгаз» – це надійна, клієнтоорієнтована та відкрита компанія, яка змінюється та змінює країну на краще», – додають у газовій компанії.
-
Сьогодні
-
Завтра
-
Незабаром