Тролейбусники Рівного за квітень заробили 1,5 мільйона гривень

07 Червня 2020, 09:45
1052

На долю тролейбусів, якщо не брати до уваги ті три десятки маршруток, що нині їздять містом, припало практично все пасажирське перевезення в громадському транспорті Рівного.

Як працює підприємство в умовах карантину та які труднощі переживає – розповів директор КП «Рівнеелектроавтотранс» Валентин Ткачук. Про це інформує Рівне вечірнє.

«Спочатку, на першому етапі пом’якшення карантину, у нас на лінію виїжджало 40 одиниць транспорту, а далі – 55. На сьогодні щодня у робочі дні на маршрутах працює 68 тролейбусів. Тобто це той максимум, на який ми здатні. Просто на більшу кількість тролейбусів не вистачає потужностей міської контактно-кабельної мережі та тягових підстанцій», – розповідає Валентин Ткачук.

Змінився й графік руху. Якщо раніше за рішенням міської комісії з питань ТЕБ і НС тролейбуси їздили з 6:00 до 11:00 і з 16:00 до 21:00 години, то нині ми працюємо у штатному режимі – з 6:00 до 21:00 години. Але є певні, визначені постановою Кабміну, обмеження – число пасажирів у салоні має дорівнювати кількості сидячих місць. Крім того, ми, працюючи в режимі спецтранспорту, насамперед перевозимо медиків і працівників критичної інфраструктури. Тому на кожній зупинці наші кондуктори (я з ними з цього приводу особисто проводжу щоденні інструктажі) запрошують у салон медпрацівників, які мають пред’явити свої посвідчення, а вже потім всіх решту.

Карантин суттєво позначився не лише на організації роботи тролейбусників, а й на фінансовому стані підприємства.

«Якщо ми раніше в середньому за місяць заробляли 3,5 мільйона, то у квітні через те, що зменшилася кількість пасажирів – 1,5 мільйона гривень. За ці гроші треба не тільки зарплату працівникам виплатити, а й в належному технічному стані транспорт і все обладнання підтримувати», – констатує керівник «Рівнеелектроавтотрансу».

Втім, попри всі труднощі, підприємство, зі слів Валентина Ткачука, працює стабільно. Міська рада впродовж останніх років систематично виділяла з міського бюджету кошти на оновлення тролейбусного парку. Відтак на сьогодні на підприємстві нараховується 16 нових одиниць транспорту, з них 7 тролейбусів на автономному ходу і 9 – звичайних, електричних. У планах на цей рік – купівля ще трьох нових тролейбусів. Крім того, як зауважив директор тролейбусного управління, місто виділяло і продовжує виділяти кошти на ремонт та обслуговування контактно-кабельної мережі, а також поетапну модернізацію цих мереж і тягових підстанцій.

«Не можна сказати, що в Рівному немає жодних проблем із тролейбусами. Але ми ці питання поступово вирішуємо. Пам’ятаєте, яка реакція була на дуобус, який ми кілька років тому купили? Однак ми не попалися на вудочку критиканів, а згодом придбали ще шість тролейбусів з автономним ходом, далі – 9 нових тролейбусів. Це свого часу дозволило нам відкрити нові маршрути, як-от 10а, 11, 12 та інші. Тепер практично все Рівне охоплене тролейбусним перевезенням», – наголошує заступник міського голови Рівного Сергій Васильчук.

У цьому році на купівлю тролейбусів у бюджеті міста передбачено 15 мільйонів гривень.

«Дай Боже, щоб нас не спіткали ніякі, в тому числі фінансові, катаклізми. Тоді ми будемо поповнювати рухомий склад новими тролейбусами. Бо це, по-перше, екологічно, а по-друге, економічно вигідно – заощаджуємо на споживанні електроенергії та ремонтах. Крім того, комфортно і зручно пасажирам. Тому нам треба зробити все можливе, щоб купувати й купувати нові тролейбуси, аби повністю оновити тролейбусний парк. А ще всіляко зацікавлювати інвесторів у придбанні великогабаритних екологічних автобусів і вдосконалювати схему організації дорожнього руху», – додав Сергій Васильчук.

Читайте також: Ціни в Україні: які продукти найбільше подорожчали за рік

Коментар
20/04/2024 Субота
20.04.2024
19.04.2024