Мережа SPAR у 2019 році збільшила обсяг продажів

12 Червня 2020, 13:49
1418

У 2019 році найбільша у світі мережа незалежних ритейлерів SPAR International збільшила обсяг продажів на 4,35% – до 37,1 млрд євро. 

На кінець 2019 року мережа налічувала 13320 магазинів SPAR у 48 країнах світу та на чотирьох континентах, що на 208 магазинів більше, ніж у попередньому 2018 році. SPAR розпочав роботу на двох нових для себе ринках у 2019 році – Косово та Вірменії – повідомляють у пресслужбі мережі.

Також відбулось подальше посилення бренду у Центральній та Східній Європі – найбільш зростаючому ринку для мережі SPAR, до якого належить і SPAR Україна. Слід зазначити, що показники SPAR Україна у 2019 році були теж одні із найкращих, оскільки ріст продажів був зафіксований на рівні + 141%.

Загалом Центральній та Східній Європі зафіксували найбільш значне зростання продажів на 6,83% у 11 країнах де представлений і працює SPAR, а SPAR Угорщина – відзначений як найкращий партнер, який повідомив про продажі у обсязі 2,09 мільярда євро, що зросли більш як на 10% у порівнянні до попереднього року.

Нові території SPAR у даному регіоні зазнали найбільш значного зростання, включаючи Грузію SPAR (+ 79%), SPAR Албанію (+ 19%) та SPAR Білорусь (+ 300%).

Нагадаємо, SPAR кафе в «Адреналін Сіті» відновлює роботу.

Читайте також: 

 

Підписуйтеся на телеграм-канал Бізнес.Район та читайте щоденний дайджест ділових новин Волині 

Коментар
23/04/2024 Вівторок
23.04.2024