Знайшли помилку? Виділіть частину тексту і натисніть CTRL + Enter
БІЗНЕС.РАЙОН

Акції Facebook впали на 8,3% через бойкот рекламодавців

15:14 29.06.2020
264

Акції Facebook впали на 8,3% у п'ятницю після того, як великий рекламодавець Unilever Plc приєднався до бойкоту реклами в соцмережі. Це зменшило статки Цукерберга на 7,2 мільярда доларів.

Про це повідомляє Економічна правда з посиланням на The Bell.

17 червня активісти відразу декількох громадських організацій закликали бренди відмовитися від реклами на Facebook.

Соцмережу звинувачували в тому, що вона недостатньо бореться з підбурюванням проти протестувальників, расизмом, ненавистю і дезінформацією напередодні майбутніх президентських виборів.

Активісти вимагали, серед іншого, щоб Facebook посилив модерацію скарг на цькування і переслідування, автоматично видаляв рекламу, що розпалює ненависть і модерував закриті екстремістські групи.

До бойкоту Facebook приєдналося більше 10 найбільших компаній, пише Bloomberg: Unilever Plc, Coca-Cola Co., Honda Motor Co., Hershey Co., Diageo Plc, PepsiCo, Verizon Communications Inc., Levi Strauss&Co., Diamond Foundry Inc., Patagonia Inc., Ben & Jerry's Homemade Inc., Viber, The North Face, REI, Upwork Inc., Eileen Fisher Inc.

Бойкотують Facebook не тільки самі бренди, але і агентства, які з ними працюють. Так, одне з великих рекламних агентств розіслало понад 50 своїм клієнтам повідомлення із закликом підтримати акцію і відмовитися від реклами в соцмережі. У п'ятницю вартість Facebook впала на 8,3%, або на 56 мільярдів доларів.

Статки Цукерберга, яке Bloomberg розраховує в режимі онлайн, автоматично зменшилася до 82,3 мільярда доларів.

Facebook намагається домовитися з рекламодавцями: найбільшим з них компанія направила лист, в якому повідомила про зроблені кроки у боротьбі з контентом, що розпалює ненависть пише The New York Times. Поки це не отримало достатньої реакції, але багато брендів готові повернутися на платформу, якщо вона перегляне свою контент-політику, додає видання.

Також Цукерберг в п'ятницю оголосив, що Facebook буде супроводжувати всі пости, присвячені виборам в США, посиланням на новий інформаційний центр для виборців. Крім того, компанія розширила свій підхід до заборонених постів, які розпалюють ненависть.

Читайте також: Уряд оприлюднив графік підвищення «мінімалки» в Україні

Загрузка...
Загрузка...
Коментарі
6 липня
Сьогодні
Вчора
04.07.2020
03.07.2020
Топ оголошення
  • Продам
  • Куплю
  • Здам
  • Обміняю