Луцькі тролейбуси хочуть перетворити у бренд

14 Серпня 2020, 16:46
1158

Підприємець Микола Жичук за підтримки міськради розробив концепцію брендування луцького тролейбусного парку.

Такий проєкт має на меті підвищувати туристичну привабливість Луцька та уніфікувати його візуальний образ. Про це Микола Жичук написав на особистій сторінці у фейсбуці.

«Існує багато прикладів, коли громадський транспорт стає частиною бренду міста. Найяскравіші з них – це жовті таксі Нью-Йорка, двоповерхові автобуси даблдекери Лондона, ліфти та фунікулери Лісабону, водне метро вапоретто Венеції. Досвід показує, що брендування громадського транспорту може бути реалізована в Луцьку», – йдеться в його дописі.

Читайте також: У Полтаву відправили десять нових тролейбусів «Богдан Т70117»










 

 

Коментар
29/03/2024 Четвер
28.03.2024