Луцькі тролейбуси хочуть перетворити у бренд
14 Серпня 2020, 16:46

Підприємець Микола Жичук за підтримки міськради розробив концепцію брендування луцького тролейбусного парку.
Такий проєкт має на меті підвищувати туристичну привабливість Луцька та уніфікувати його візуальний образ. Про це Микола Жичук написав на особистій сторінці у фейсбуці.
«Існує багато прикладів, коли громадський транспорт стає частиною бренду міста. Найяскравіші з них – це жовті таксі Нью-Йорка, двоповерхові автобуси даблдекери Лондона, ліфти та фунікулери Лісабону, водне метро вапоретто Венеції. Досвід показує, що брендування громадського транспорту може бути реалізована в Луцьку», – йдеться в його дописі.
Читайте також: У Полтаву відправили десять нових тролейбусів «Богдан Т70117»
26/04/2025
Субота
26.04.2025
10:04
25.04.2025
13:47
24.04.2025
ГАЛЕРЕЯ
Афіша
-
Сьогодні
-
Завтра
-
Незабаром
Бізнес
Еко
Життя
Закордон
Історія
Культура
Медицина
Освіта
Спорт