Під час карантину онлайн-продажі луцького бренду Jasmine зросли в чотири рази

10 Вересня 2020, 12:20
1063

Український бренд корсетної білизни Jasmine, не зважаючи на карантин та пандемію, зумів втриматись на плаву, завдяки відсутності позик та інтернет-продажам.

Як розповіла Олена Очеретна, генеральна директорка Jasmine, при побудові глобальних планів розвитку компанії з самого початку враховували можливі довгострокові ризики, пише RAU

Зокрема, вирішили не використовувати позикових коштів, а також диверсифікувати канали збуту і постачання сировини. З цієї причини, кажуть, практично будь-які ризики не можуть вплинути на плани розвитку.

«Так, майже три роки тому був запущений інтернет-магазин і вже в перші місяці він показав дуже гарні результати. А під час карантину онлайн-продажі зросли в чотири рази. Частку цього каналу продажів в компанії не розкривають, відзначаючи лише, що вона стабільна і зростає пропорційно зростанню попиту на продукцію Jаsmine», – поділилась Олена Очеретна.

Втім, в категорії жіночої білизни перехід в онлайн великої частки продажів неможливий, бо за галузевими нормами жінці потрібно до 22 примірок для визначення правильної конструкції у нового бренду. І навіть в країнах з найбільш розвиненою онлайн-торгівлею в жіночій білизні частка таких продажів не більше 12%.

Попри кризу, український споживач став більш вимогливим до співвідношення ціни та якості. Швидше за все, саме цей фактор став причиною зростання продажів товару, зробленого за японськими й французькими технологіями, в сучасному дизайні, який коштує на порядок дешевше, ніж аналогічний за якістю, але вироблений в Європі.

Читайте також: Луцьку білизну Jasmine продають у трьох країнах світу

Коментар
24/04/2024 Вівторок
23.04.2024