Як отримати дві тисячі доларів на місяць від читачів: досвід видання The Ukrainians

02 Грудня 2020, 15:10
Керівник медіапроєкту The Ukrainians Тарас Прокопишин. 1243
Керівник медіапроєкту The Ukrainians Тарас Прокопишин.

Під час першого дня West Media Forum учасники спілкувалися про шляхи монетизації засобів масової інформації. Про читацьку підтримку від читачів розповів керівник медіапроєкту The Ukrainians Тарас Прокопишин.

У їх виданні особливу увагу приділили членству читачів. Учасники клубу або амбасадори дають редакції ідеї та підтримують фінансово. Таку модель фінансування реалізували після шести років існування видання.

Бізнес.Район записав найважливіші тези спікера.

***

«Ми стартували після Євромайдану. І вже більше шести років намагаємося будувати «медіа здорової людини» в Україні. Впродовж цього часу ми переформатовувалися. Починали – як волонтерський блог, потім розширювали концепцію, згодом з цієї розширеної концепції «відбруньковували» окремі видання. Шукали формат, експериментували, але будували свою спільноту лояльних читачів і читачок.

На початку 2020 року зрозуміли, що час почати розмову про гроші. У команді – 20 осіб. Наших амбасадорів – 450. Маємо 1500-2000 доларів на місяць. Це наш старт. Багато промо ми не робили.

Читайте також: «Є люди, котрі готові платити», – керівниця «Слідства.Інфо» про підтримку від читачів

Membership (членство – авт.) запустити в кінці травня. У нас є новинний проєкт – для амбасадорів робитимемо закриті новинні кола. Також якщо ми створили репортаж для Reporters, першими його побачать саме наші амбасадори, вони матимуть швидший доступ.

У процесі запуску Membership ми прокомунікували з 400 людьми. Склали список постійних читачів і до моменту старту знали, що у нас є хороший фідбек. Ідея з амбасадорами – це магія Membership. Одна з наших читачок це запропонувала. Інші читачі запропонували флешмоб на нашу підтримку.

Читайте також: За сто днів до великої ідеї: Район.Історія запустила кампанію зі збору коштів

Ми переосмислили концепцію амбасадора. Зазвичай говорять про двох дуже відомих людей. У нас же – сотні амбасадорів. Багато людей – лідерів певних клубів та спільнот. Це дієвий формат. Аби працювати, нам треба близько 3000 підписок на місяць.

Загалом, я оптимістично дивлюся на Membership-проєкти. Зараз Membership – це тренд в українських медіа. Але розвиток цих клубів потребує інвестицій. Підозрюю, що для великих медіа він ставатиме тягарем. Для невеликих медіа – це величезний шанс».

***

West Media Forum 2020 підготовлений за підтримки Європейського Союзу. Його зміст є виключною відповідальністю організаторів і не обов’язково відображає погляди Європейського Союзу.

Олена ШВИДНЮК,
Ірина ВОРОТНА

Коментар
09/12/2021 Середа
08.12.2021
07.12.2021