Авторизація та платна підписка: як у «Ріа Медіа» отримують гроші від читачів

03 Грудня 2020, 09:39
Керівник медіагрупи «Ріа Медіа» Олег Горобець 2142
Керівник медіагрупи «Ріа Медіа» Олег Горобець

У виданнях медіагрупи «Ріа Медіа» вдалося організувати платну підписку. Сайти працюють у Вінниці, Тернополі, Хмельницькому, містечку Козятин. На деяких з них Paywall (платна підписка – авт.) запустили 22 жовтня після багатьох розмов та тренінгів. Велика частина колег були налаштовані досить скептично.

Про те, як це було, розповів керівник медіагрупи «Ріа Медіа» Олег Горобець на цьогорічному West Media Forum, однією з двох тем якого була саме читацька підтримка засобів масової інформації. Про гроші для медіа учасники говорили під час першого дня заходу/

Нині на сайтах медіагрупи «Ріа Медіа» працює авторизація та підписка. Авторизовані користувачі мають доступ до преміум-новин.  

Читайте також: «Є люди, котрі готові платити», – керівниця «Слідства.Інфо» про підтримку від читачів

«Сама авторизація була введена ще у вересні минулого року. Ми отримали понад 120 000 авторизованих користувачів. Кожному авторизованому користувачу ми даємо 5 новин прочитати. Потім він бачить фото редактора, котрий інформує, що треба підписатися, аби читати далі», – розповідає Олег Горобець.

Нині доступні різні варіанти підписки. Один з найпопулярніших пакетів – послуга «без реклами».

«За цей час маємо 145 підписок. У Вінниці та Тернополі стартували одночасно. У перший день – найбільше. У середньому – шість у день. Середня вартість пакету, який люди купують – 105 гривень. У перші два місяці даємо людям пакет за 1 гривню. Наш план – вийти після зміни платіжної системи на 10 підписок. І додати Хмельницький, щоб отримати ще підписки. Думаю, що зміна системи теж допоможе отримати більше підписок», – прогнозує медійник.

Читайте також: Як отримати дві тисячі доларів на місяць від читачів: досвід видання The Ukrainians

Однак саму платіжну систему планують змінювати. Нині вони використовують Wayforpay, яка вимагає номер телефону та мейл. Проте людина може зняти галочку й анулювати наступні списання. Це зменшує кількість підписок.

Команда хоче мінімізувати кількість перевіркових кодів, які муситимуть вводити читачі. Очікують 3000 підписників до кінця першого року. Після першого року проводитимуть аналітику й ставитимуть нові цілі. Потенційні підписники видань – це постійні читачі. 

Читайте також: За сто днів до великої ідеї: Район.Історія запустила кампанію зі збору коштів

Аби визначитися із цінами на підписку, редакція послуговувалась досвідом словацького видання.

«Надто низьку ціну ставити не варто. Адже для читачів сам факт оплати – поріг, через який треба переступити, не так важлива навіть сама сума», – радить Олег Горобець.

Однак поки основне джерело надходжень медій – реклама.

«Аудиторію не вдасться перевиховати. Вона неоднорідна. Є чимало людей, котрі платять за те, щоб дивитися відео без реклами. Багато людей оплачують YouTube Music, Netflix. Треба прийняти той факт, що є люди, які готові платити, а є ті, які не готові. Відсоток людей, які готові платити за контент буде рости. Чим раніше почнете – тим більше досвіду отримаєте», – закликає медійник. 

***

West Media Forum 2020 підготовлений за підтримки Європейського Союзу. Його зміст є виключною відповідальністю організаторів і не обов’язково відображає погляди Європейського Союзу.

Олена ШВИДНЮК,
Ірина ВОРОТНА

Коментар
25/04/2024 Середа
24.04.2024