Читачі Української правди забезпечують 10% бюджету видання

07 Грудня 2020, 16:25
Севгіль Мусаєва 3060
Севгіль Мусаєва

Одне з найстаріших онлайн-видань країни – Українська правда – успішно розбудовує свою читацьку спільноту. Цю роботу редакція розпочала з організації клубу читачів. Нині існує три рівні членства з різними розмірами внесків.

Про читацьку спільноту Української правди розповіла головна редакторка видання Севгіль Мусаєва на п'ятому West Media Forum.

До слова, нещодавно кампанію зі збору коштів запустило видання Район.Історія. Долучитися можна тут.

Бізнес.Район записав найважливіше з виступу спікерки.

***

Постала УП, коли Інтернет був ще незвіданий. Зараз Інтернет всім відомий. Всім відомо, що відбувається із соціальними мережами. Перед медіа постали нові виклики – побудова горизонтальних зв’язків  з аудиторією, пошук нових моделей монетизації, адже конкуренція значно збільшилася; тепер медіа конкурують не лише між собою, а й із соціальними мережами; коронавірус вплинув і на медіаринок.

Є три моделі залучення читачів: платний доступ до контенту, пожертва, читацька спільнота. Ми довго думали, який обрати шлях. Вирішили створити читацьку спільноту УП.

Читайте також: «Культури підтримки медіа в Україні немає», – керівниця Громадського Юлія Банкова

Коли УП лише створювалася, ми були відповіддю на цензуру. Право людини на інформацію для нас – надважливе і базове право. Ми не можемо обмежувати людям доступ до інформації. Адже Україна все ще на шляху створення демократичної держави. УП мала велику соціальну місію. Так склалося із самого початку.

Основне наше завдання – це формування суспільства з активною громадянською позицією. Клуб допомагає згуртувати таких людей. Ми залучаємо членів нашого клубу до роботи.

Читайте також: Авторизація та платна підписка: як у «Ріа Медіа» отримують гроші від читачів

Перш ніж створити читацьку спільноту, треба вивчити свою аудиторію. Ми провели чимало опитувань. Дізналися, що 75 відсотків нашої аудиторії читають УП декілька разів на день і починають з неї ранок. 300 000 людей заходять на УП із першої ночі до десятої ранку. Проводили опитування, чому люди читають УП, аналізували свою цільову аудиторію.

Так сформували цілісну пропозицію. Зрозуміли, що цікаво людям. Читачам УП цікаві їх журналісти. УП створила закриту групу для членів клубу. Є три типи членства: Клуб УП – 55 гривень на місяць. Це – можливість відвідувати закриті події УП, спілкуватися із журналістами редакції, пропонувати теми статей. Також члени отримують ексклюзивні щотижневі розсилки.

Толока УП вартує 125 гривень на місяць. Вона передбачає знижки та бонуси від компаній-партнерів УП, спілкування із журналістами редакції. Учасники можуть пропонувати теми статей. Вони отримують ексклюзивні щотижневі емейл-розсилки, можуть відвідувати закриті події УП. Толоку запусти 30 вересня цього року. Уже бачимо, як виріс середній чек, приблизно на 20 відсотків.

Читайте також: Як отримати дві тисячі доларів на місяць від читачів: досвід видання The Ukrainians

Editors Club коштує 1250 доларів на рік. Це інтелектуально-дискусійний клуб. Учасники мають доступ до закритих подій із керівництвом УП і закритий канал у Stack. Там обговорюють важливі для суспільства теми. Клуб запустили 15 липня. Відбулося вже три засідання. На останньому обговорювали, чому українці виїжджають з України та як цьому зарадити.

Доходи від мембершіпу – 10 відсотків бюджету. Ціль – збільшити до 30 відсотків.

Ми пишемо щотижня листи від редакції. У нас є комюніті-менеджерка. Вона представляє позицію клубу читачів, розповідає про побажання клубу. Вона – як голос клубу читачів. Ми реагуємо на те, що важливо нашій аудиторії.

***

West Media Forum 2020 підготовлений за підтримки Європейського Союзу. Його зміст є виключною відповідальністю організаторів і не обов’язково відображає погляди Європейського Союзу.

Олена ШВИДНЮК,
Ірина ВОРОТНА

Коментар
25/04/2024 Четвер
25.04.2024
24.04.2024