Як вдало обрати приміщення для магазину. БЛОГ
Запорукою хорошої прибутковості торгового закладу є правильно вибране місце його розташування. А як же вибрати правильну локацію під торговий заклад?
Про це розповіла у блозі на сайті «Нашого Краю» Вікторія Савич, менеджерка з питань нерухомості VolWest Group та мереж «Наш Край» і SPAR.
Далі блог подаємо без змін.
«Згідно відомої американської приказки, при виборі місця під торговий заклад найбільш важливими факторами є три «L» – «Location, location & location». На шальках терезів, як правило, опиняється два варіанти – окреме приміщення або площа в торговому центрі. Рекомендую звірити їх з вашим типом бізнесу і очікуваннями, і лише після цього, приймати рішення про вибір місця.
Відкриття нового магазину – це, перш за все, детальний аналіз інфраструктури, споживачів і купівельних потоків, а також конкурентного середовища.
Успішність будь-якого торгового закладу залежить від насиченого потоку клієнтів, тому краще брати в оренду приміщення, які розташовані в районах з високою кількістю населення, гарними паркувальними місцями, хорошим доступом до торгового закладу та відсутністю поблизу торгових точок з аналогічним асортиментом товарів.
Ретельно і детально вивчаємо інфораструктуру району, в якому плануємо орендувати приміщення: правильно рахуємо прохідність. Саме прохідність є одним з ключових факторів успіху магазину, який знаходиться на першому поверсі та має окремий вхід. Якщо ж розглянемо орендовану площу в торгових центрах, то тут зіграє роль поверх, на якому буде розміщено заклад.
Якщо ви визначились з місцем розташування приміщення під ваш магазин, то в першу чергу необхідно звернути увагу на конфігурацію самого приміщення – це важливий фактор у виборі.
Оптимальним рішенням буде оренда приміщення без внутрішніх робіт, в якому орендар зможе створити необхідні умови для своєї діяльності – індивідуальне планування та свій власний стиль. Необхідно чітко зрозуміти, чи зручно буде розташувати вітрини, чи є окремий вхід для завантаження-розвантаження товару, чи є окремо передбачене приміщення для складу – від цих нюансів залежить зручність ведення діяльності.
З уваги до всіх згаданих чинників складається модель продажів. Застосування моделі, заснованої на об’єднанні кластерів клієнтів в групи цільових, перспективних і нецільових дозволяє не тільки передбачати поведінку покупців, а й керувати ним, витрачаючи мінімум зусиль. Саме це є основним драйвером зростання продажів і процвітання торгового бізнесу.
Площа магазину. Чи є різниця між великою та меншою площами, яку вибрати під свій торговий заклад? Чим більшою є площа, тим більшим є трафік, але на конверсії величина торгової зони позначається незначно. Також немає впливу величина площі і на середній чек. Так що вибір за вами, хоча оптимальним варіантом є торговий заклад площею від 100 до 500 м.кв. Усі види комерційної діяльності вимагають наявності широкого спектру сучасних комунікацій. Тому з’ясуйте у орендодавця наявність та справність таких інжинірингових систем як: електрика та її потужності; каналізація; опалення; водопровід; вентиляція; наявність пожежних та охоронних систем та інше.
Якщо ж вам трапилось хороше приміщення, яке вже було у використанні перед вами, обов’язково зверніть свою увагу на його загальний стан: наявність ремонтних робіт, висота приміщення, стеля та підлога, наявність великих вітражних вікон, хороший стан місць загального користування.
Після ретельного аналізу, звичайно ж, обираємо найвигіднішу ціну та укладаємо договір оренди».