Кому і для чого потрібен бізнес-план. БЛОГ
Бізнес-план є важливим, бо вносить ясність щодо перспектив відкриття підприємства, можливостей його виходу на прибуток та подальший розвиток.
Які ключові моменти повинні бути відображені у бізнес-плані, розповіла у блозі на сайті «Нашого Краю» Мирослава Леснік, керівниця відділу маркетингу департаменту розвитку франчайзингової мережі «Наш Край» та SPAR.
Далі блог подаємо без змін.
«Будь-який власник-франчайзер безпосередньо зацікавлений в успішній діяльності своїх партнерів-франчайзі. Саме від цього залежить рівень довіри до бренду і ефективність роботи всієї мережі. Тому відкриття бізнесу на умовах франчайзингу передбачає довіру до тих, хто дійсно має можливості ефективного розвитку справи.
Бізнес-план є важливим і необхідним як для франчайзера – імідж і репутація бренду, для якого понад усе, так і для майбутнього франчайзі – як гарантія успішного бізнесу.
Детальне опрацювання бізнес-плану вносить ясність щодо перспектив відкриття підприємства, можливостей його виходу на прибуток і подальший розвиток.
У кожному бізнес-плані повинні бути відображені ключові моменти:
- аналіз майбутнього бізнесу з точки зору характеристик регіонального ринку: цільова аудиторія, рівень платоспроможності, конкурентне середовище, цінова політика, сервіс, програма лояльності, додаткові послуги, існуючі ризики;
- аналіз рівня кваліфікації, підбір та робота з персоналом, штатний розпис;
- маркетинговий план, відповідність до вимог бренд буку;
- фінансовий план – прогнозовані показники майбутнього бізнесу – реалізація, кількість чеків, середній чек, націнка; витрати на збут, адміністративні витрати, фінансові витрати, готівкові; інвестиції, точка беззбитковості, термін окупності, прибуток.
Отож, бізнес-план є, свого роду, дорожньою картою для кожного, хто має наміри відкрити власну справу та для всіх тих, хто пропонує готову модель бізнесу».