Часто підприємці ставлять собі питання, як налагодити операційну діяльність торгового закладу і як підвищити фінансовий результат конкретного магазину.
Про це розповіла у блозі на сайті «Нашого Краю» Тетяна Тлучкевич, менеджерка з операційної діяльності мереж «Наш Край» та SPAR.
Далі блог подаємо без змін.
Результат торгового закладу залежить від злагодженої роботи усіх складових ланок. Керівництво та менеджери компанії аналізують основні чинники підвищення EBITDA в магазині:
Розглянемо перший основний спосіб виконання EBITDA конкретним торговим закладом, а саме підвищення доходів. Збільшення операційного прибутку магазину залежить щонайперше від збільшення кількості чеків, збільшення середнього чеку та % націнки.
Збільшення чеків – це насамперед АКЦІЇ, СЕРВІС, ТОВАР.
Ключовими завданнями для керуючих ТЗ при збільшенні кількості чеків мають бути:
Дуже важливим для збільшення середнього чеку кожним ТЗ є МЕРЧЕНДАЙЗИНГ та КРОС-ПРОДАЖІ. Для цього керуючі торговими закладами мають виконати низку основних правил:
Наступним ключовим показником для збільшення EBITDA торговим закладом є, звичайно, збільшення відсотка націнки. Від чого ж залежить збільшення відсотків націнки в магазині? На нашу думку, це насамперед аналіз конкурентів, власна торгова марка, власне виробництво. У цьому напрямку ми виділили для роботи директорів магазинів основні завдання:
Забезпечення єдності усіх цих чинників дасть змогу виконати основне завдання торгового закладу, а саме підвищення доходів та операційних прибутків компанії.
Читайте також: