Як інструменти цифрового маркетингу допомагають бізнесу. БЛОГ

20 Січня 2021, 11:43
3449

Digital-маркетинг (цифровий маркетинг) має безліч інструментів і в час карантину їх використання є необхідністю для кожного бізнесу.

Про основні інструменти Digital-маркетингу розповів у блозі на сайті SPAR Олександр Дідицький, провідний менеджер з маркетингу Інвестиційної Групи VolWest Group.

Далі блог подаємо без змін.

Digital-маркетинг (цифровий маркетинг) – це термін для позначення маркетингу товарів та послуг, які використовують цифрові технології, інструменти, канали для залучення цільової аудиторії та її утримання.

Digital-маркетинг включає в себе масу тактик, методів, засобів просування товарів, послуг, брендів.

До основних інструментів Digital-маркетингу відносять:

1. SEO (search engine optimization) – це процес оптимізації сайту під пошукові системи, з ціллю підняття позиції сайту у результатах пошукової видачі пошукових систем за певними запитами користувачів.

До основних факторів ранжування сайту в Google належать:

Внутрішня оптимізація сайту (комплекс робіт безпосередньо на сайті):

 

  • структура
  • title
  • description
  • заголовки h1-h3
  • унікальність контенту на сайті та його оптимізація
  • robots.txt
  • sitemap.xml
  • адаптивність та кросбраузерність
  • швидкість завантаження сайту
  • внутрішня перелінковка тощо

 

Зовнішня оптимізація сайту (комплекс заходів поза сайтом) – збільшення кількості та якості посилань на сайт.


 

2. SMM (social media marketing) – комплекс заходів для просування товарів, послуг, брендів через соціальні мережі.

Для просування компанії не завжди використовують суперпопулярні соцмережі на кшталт Instagram або Facebook. Часто SMM-спеціаліст вибирає більш нішеві майданчики, де з більшою ймовірністю можна знайти цільову аудиторію.

Обов'язками SMM-спеціаліста є:

 

  • Розробка медіаплану публікації
  • Створення, розробка контенту для соцмереж
  • Слідкувати та реагувати на інфоприводи
  • Аналізувати ефективність соцмереж. Як зростає кількість підписників сторінки, чи збільшується кількість клієнтів із соцмереж, дохід від соцмереж.
  • Налаштування платної реклами у соцмережі (зазвичай це робить окремий спеціаліст – таргетолог)


 

3. Контент-маркетинг – комплекс заходів, спрямованих на залучення цільової аудиторії за рахунок створення по поширення корисної інформації.

Контент-маркетинг допомагає будувати довгострокові взаємини з цільовою аудиторією. З його допомогою залучають потенційних клієнтів і утримують існуючих. Сайти, у яких є блог, залучають  більше органічного трафіку.

Найважливіше для контенту – бути корисним!

Коли користувачі читають ваші інформаційні матеріали, краще дізнаються про вас і вашу компанію, починають вам довіряти і поступово стають вашими клієнтами.


 

4. Контекстна реклама – комплекс заходів, спрямованих на показ рекламного оголошення відповідно до змісту інтернет сторінки вручну або автоматично, може бути у вигляді банера або текстового оголошення.

Контекстна реклама показується в пошукових системах, на різних сайтах, в мобільних додатках і на інших ресурсах.

Перевагами контекстної реклами є цільова аудиторія (великий функціонал рекламних систем надає безліч інструментів, що дозволяють звернутися до користувачів, які в вас зацікавлені) та швидкий результат (контекстна реклама починає працювати вже з моменту її запуску, і ви відразу бачите віддачу у вигляді дзвінків і продажів).


 

5. Email-маркетинг – це спосіб просування товарів, послуг, брендів через email. 

Запорука успіху Email-розсилки та ефективності email стратегії - якісна база підписників. Ви досягнете успіху тільки в тому випадку, якщо будете спілкуватися з людьми, яким цікавий ваш товар, послуга, бренд. Список розсилки може включати не тільки адреси, але і імена, країну і місто, дату народження і будь-яку іншу інформацію. Надалі ви будете створювати персоналізовані, тригерні, релевантні кампанії на основі цих даних.


 

6. SERM (search engine reputation management) – комплекс заходів, що дозволяє змістити негативну інформацію у пошуковій видачі та позитивно, ефективно представити бренд. Простіше кажучи, під цим терміном розуміється ряд заходів, які спрямовані на створення позитивного образу компанії в очах потенційних клієнтів.

SERM передбачає роботу з форумами та соцмережами, розміщення новинного і іміджевого контенту, робота з відгуками тощо.

Digital-маркетинг (цифровий маркетинг) має безліч інструментів ми коротко розглянули основні. У час карантину використання Digital-інструментів є необхідністю для кожного бізнесу. Все більше і більше компаній переходить в онлайн, тому розвиток компанії онлайн буде запорукою успіху.

Як відкрити власний супермаркет, читайте за ПОСИЛАННЯМ.

Читайте також: 

 

Коментар
26/04/2024 П'ятниця
26.04.2024
25.04.2024