Ключові напрямки цифрового маркетингу, які будуть актуальні у 2021 році. БЛОГ
2020 рік здивував усіх, і всі прогнози на нього майже повністю не справдилися. Тенденції 2021 року засновані на тому, що відбувалося в 2020.
Про це у блозі на сайті «Нашого Краю» повідомляє Юлія Димарчук, менеджерка з програми лояльності мереж «Наш Край» та SPAR.
Далі блог подаємо без змін.
Експерти назвали головні напрямки, які будуть актуальні в найближчому майбутньому, і це:
► Зростання кількості прямих трансляцій і зростання кількості контенту блогерів. Обмеження вплинули на спосіб спілкування людей і багато хто почав проводити все більше прямих трансляцій, а блогери стали більш активні. Ця тенденція ще сильніше посилиться 2021ьроку.
► Брендам усе більше потрібно піклуватися про свою репутацію. Якщо споживачі не довіряють бренду, вони не купуватимуть чи не отримуватимуть послуги у нього. Це буде мегаактуально в 2021-му.
► Зростання кількості якісного контенту для споживачів. Щоб зробити покупку, споживачеві потрібні докази її безпеки, якості, актуальності тощо. Контент у користувачів викликає більшу довіру в цьому плані, тому брендам доведеться збільшити його кількість.
► Акцент на екологію та свідоме споживання. Споживачі більше довіряють брендам, які піклуються про навколишнє середовище, соціально відповідальні. Вони активно шукають такі компанії для покупок та отримання послуг.
► Розвиток голосового та візуального пошуку. Все частіше споживачі використовують голосовий пошук, мабуть, тому що він більш зручний і доступний. Але не тільки голосовий пошук переважатиме 2021 року. Ми також можемо очікувати, що інші творчі методи пошуку будуть популярні, наприклад візуальний пошук.
► Простий та зрозумілий контент. Контент має бути простим, мінімалістичним, зрозумілим у використанні. Приклад такого контенту – подкасти, їх можна слухати скрізь, у дорозі, в транспорті, на прогулянці, в спортзалі, вдома при виконанні домашньої роботи тощо.
Як відкрити власний супермаркет, читайте за ПОСИЛАННЯМ.
Читайте також: