Майбутнє торгівлі: тренди 2021 року від  Shopify. БЛОГ

18 Лютого 2021, 13:07
2725

Споживачі все ще залишаються вірними традиційній торгівлі, проте найближчим часом це може змінитися.

Про основні тренди, які чекають на нас у торгівлі у 2021 році, розповів у блозі на сайті «Нашого Краю» Андрій Слива, виконавчий директор ТОВ «Скрипт Солюшн».

Далі блог подаємо без змін.

Світ змінюється – змінюється дуже швидко і, як казав Льюїс Керролл, «потрібно щосили бігти, щоб тільки залишатися на місці, а щоб кудись потрапити, треба бігти хоча б удвічі швидше!», а разом зі світом змінюється і торгівля. Тому в умовах стрімкого розвитку e-commerce важливо постійно тримати руку на пульсі та бути в курсі трендів.

Нещодавно Shopify поділився трендами на 2021 рік. Хто ж такі ці Shopify? Shopify – це одна з найбільших у світі платформ для створення інтернет-магазинів, це понад 1 000 000 магазинів у 175 країнах з оборотом понад 200 мільярдів доларів.

Тому, мабуть, варто прислухатися до їхніх прогнозів. До речі, з українських компаній подібну послугу надає портал Prom.ua. Повний звіт Shopify можна почитати тут, я ж зупинюся, на мій погляд, на найбільш цікавому.

 

Сервіси «buy now, pay later» (купуй зараз – плати потім, або оплата частинами) набирають дедалі  більшу популярність

Одними серед тих, хто найчастіше користується цим варіантом покупки, є міленіали. Вони звертаються до покупки частинами при купівлі дорогих товарів, наприклад електроніки. Shopify стверджує, що з початку пандемії продавці почали на 60% частіше використовувати функцію BNPL (Buy now – pay later, купуй зараз – плати потім) у своїх магазинах.

41% тих, хто купує на виплат, віком 18–36 років, 56% – чоловіки, 52% мають дітей.

Основні причини, які назвали покупці що скористалися покупкою частинами:
«Мені було легше платити меншими частинами». «Я хотів скористатися, тому що була гарна пропозиція на той момент». «Це краще, ніж кредитна картка, тому що це без відсотків».

Читайте також: Вісім кроків до найкращої в Україні франшизи. БЛОГ

 

Споживачі принципово віддають перевагу покупкам у локального бізнесу

У той час, коли в один клік можна замовити майже будь-який товар з будь-якої країни, люди надаватимуть перевагу місцевим підприємцям. Які мотиви? 57% – щоб підтримати економіку свого регіону, 41% – щоб допомогти створенню нових робочих місць для місцевих, 35% – щоб інвестувати в розвиток своєї громади.

«Споживчий патріотизм» більше притаманний Північній Америці (68% споживачів надають перевагу місцевим бізнесам в Канаді, 66% – в США) та Європі (Франція – 62%, Німеччина – 59%), трошки менше країнам Азії (Японія – 44%, Індія – 37%).

Крім цього, споживачі у Франції та Німеччині переважно здійснюють покупки на місцевому рівні, щоб зменшити їхній вплив на навколишнє середовище.

 

Безплатна доставка «рулить»

75% продавців на платформі Shopify, що робили продажі з березня до вересня 2020 року, забезпечували безплатну доставку клієнтам. 59% споживачів, які купують онлайн, стверджують, що безплатна доставка значно більше спонукає до покупки в конкретному магазині.

 

Традиційні офлайнові торгові майданчики залишаються поки у відносній безпеці

Споживачі все ще залишаються вірними традиційній торгівлі, проте найближчим часом це може змінитися. Так, наприклад з початку пандемії 62% споживачів робили регулярні покупки в традиційних магазинах, проте лише 55% планують це робити й далі в найближчі півроку.

Основні причини покупок у великих мережевих ритейлерів: 57% – великий вибір товарів; 51% – нижчі ціни; 34% – надійність.

Основні причини покупок у незалежних ритейлерів: 33% – підтримка підприємництва; 33% – унікальні товари; 31% – відчуття хорошого обслуговування.

Читайте також: Фабрика-кухня: ключовий фактор успіху у власному виробництві. БЛОГ

 

Безконтактна оплата в офлайнових магазинах – це вже норма

62% споживачам комфортніше розраховуватися безконтактним способом.

І наприкінці ще кілька тез з доповіді (без деталей). Споживачі без вагань повертаються до покупок у традиційних магазинах, проте частка тих, хто став купувати онлайн, виросла, а частота покупок у традиційних магазинах зменшується.

Молодь змінює принципи торгівлі.  Покупці частіше стали користуватися сервісом Pickup.

Як відкрити власний супермаркет, читайте за ПОСИЛАННЯМ.

За матеріалами ресурсу spar.ua.

Коментар
16/04/2024 Вівторок
16.04.2024
15.04.2024